Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes OSM Czarnków: Problemem jest dojście do sklepów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 31-12-2012, 10:56
Prezes OSM Czarnków: Problemem jest dojście do sklepów
Helmut Doliwa, prezes OSM Czarnków

Polskie mleczarstwo jest dosyć dobrze wyposażone w rozmaity sprzęt i nowości technologiczne, natomiast jest gorzej z możliwościami promocji na rynku. Problemem jest dojście do sklepu, nawet nie samo kupienie przez konsumenta, ale umożliwienie mu tego - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Helmut Doliwa, prezes OSM Czarnków.

Podkreśla, że wszelkie działania promocyjne są bez sensu, jeśli danego produkty nie ma w sklepach. - Obecnie to staje się głównym wyzwaniem dla mleczarni - umieścić swoje produkty w sprzedaży - mówi prezes Doliwa.

Jego zdaniem, jeśli chodzi o kierunki rozwoju produktów mleczarskich, to przede wszystkim będzie się rozwijać galanteria mleczarska w różnej postaci, czyli jogurty, desery. To jest bezpośrednia konsumpcja.

Spółdzielnia posiada dwa zakłady produkcyjne w Czarnkowie i Chodzieży całkowicie dostosowane do obecnych wymogów UE, w których zatrudnionych jest ca 200 pracowników. Zakłady są ciągle modernizowane, a produkcja dostosowana do aktualnych potrzeb rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jakub 02-01-2013, 13:38:
@Konsument
Zgadzam się, problem, w tym, że nasze "małe mleczarnie" nie widzą potrzeby tworzenia wspólnych marek, wspólnych produktów. Skończmy w końcu z podejście "markowo-producenkim", gdzie 1 producent - 1 marka, a zacznijmy mysleć, tak jak myślą Szwajcarzy, Włosi czy Francuzi, gdzie 1 marka - wielu producentów.
  • Konsument 02-01-2013, 10:53:
Sprzedaż odbywa się w świadomości konsumentów rozpoznawalna marka i długiej serii produkcji- obniżanie kosztów wytworzenia. Nasze małe mleczarnie nie mają ani marki ani odpowiednio dużego wolumenu produkcji.
Nic tu nie pomoże tzw. "dosyć dobrze wyposażenie w rozmaity sprzęt", to zmarnowane unijne pieniądze w skali branży.
  • Made in China 02-01-2013, 08:39:
Mój majster w zakładzie mawiał :
MYŚLEĆ , MYŚLEĆ - MYŚLEĆ !!! Coś nie idzie , trzeba zmienić podejście i zaskoczyć konkurencje oraz zadziwić klienta. Rysiek z Kalnu powrócił, ale nikt z niego już od miesiąca się nie śmieje. Stworzył nową postać w spocie reklamowym, innym spocie. Zaskoczył wszystkich - choć mordę ma nie w tamburyn.

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH