Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes OSM Czarnków: Problemem jest dojście do sklepów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 31-12-2012, 10:56
Prezes OSM Czarnków: Problemem jest dojście do sklepów
Helmut Doliwa, prezes OSM Czarnków

Polskie mleczarstwo jest dosyć dobrze wyposażone w rozmaity sprzęt i nowości technologiczne, natomiast jest gorzej z możliwościami promocji na rynku. Problemem jest dojście do sklepu, nawet nie samo kupienie przez konsumenta, ale umożliwienie mu tego - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Helmut Doliwa, prezes OSM Czarnków.

Podkreśla, że wszelkie działania promocyjne są bez sensu, jeśli danego produkty nie ma w sklepach. - Obecnie to staje się głównym wyzwaniem dla mleczarni - umieścić swoje produkty w sprzedaży - mówi prezes Doliwa.

Jego zdaniem, jeśli chodzi o kierunki rozwoju produktów mleczarskich, to przede wszystkim będzie się rozwijać galanteria mleczarska w różnej postaci, czyli jogurty, desery. To jest bezpośrednia konsumpcja.

Spółdzielnia posiada dwa zakłady produkcyjne w Czarnkowie i Chodzieży całkowicie dostosowane do obecnych wymogów UE, w których zatrudnionych jest ca 200 pracowników. Zakłady są ciągle modernizowane, a produkcja dostosowana do aktualnych potrzeb rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jakub 02-01-2013, 13:38:
@Konsument
Zgadzam się, problem, w tym, że nasze "małe mleczarnie" nie widzą potrzeby tworzenia wspólnych marek, wspólnych produktów. Skończmy w końcu z podejście "markowo-producenkim", gdzie 1 producent - 1 marka, a zacznijmy mysleć, tak jak myślą Szwajcarzy, Włosi czy Francuzi, gdzie 1 marka - wielu producentów.
  • Konsument 02-01-2013, 10:53:
Sprzedaż odbywa się w świadomości konsumentów rozpoznawalna marka i długiej serii produkcji- obniżanie kosztów wytworzenia. Nasze małe mleczarnie nie mają ani marki ani odpowiednio dużego wolumenu produkcji.
Nic tu nie pomoże tzw. "dosyć dobrze wyposażenie w rozmaity sprzęt", to zmarnowane unijne pieniądze w skali branży.
  • Made in China 02-01-2013, 08:39:
Mój majster w zakładzie mawiał :
MYŚLEĆ , MYŚLEĆ - MYŚLEĆ !!! Coś nie idzie , trzeba zmienić podejście i zaskoczyć konkurencje oraz zadziwić klienta. Rysiek z Kalnu powrócił, ale nikt z niego już od miesiąca się nie śmieje. Stworzył nową postać w spocie reklamowym, innym spocie. Zaskoczył wszystkich - choć mordę ma nie w tamburyn.

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.