Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Prezes OSM Kosów Lacki: Influencerzy wpływają na świadomość konsumentów

Świadomość klientów wciąż rośnie: zaobserwowaliśmy zwiększone zainteresowanie kontrahentów składem i jakością kupowanych produktów. Jeszcze nie wszyscy są świadomi, że z dobrą jakością łączy się również wyższa cena produktu, ale i to też już ulega zmianie. Kupujący poszukują głównie produktów, które pozytywnie wpływają na zdrowie, a jednocześnie pomagają utrzymać odpowiednią wagę - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Andrzej Minarczuk, prezes OSM Kosów Lacki.

Prezes OSM Kosów Lacki: Influencerzy wpływają na świadomość konsumentów
Andrzej Minarczuk, prezes OSM Kosów Lacki /fot. PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 01-04-2019, 15:06

Trend ten jest potęgowany również przez środki masowego przekazu i opiniotwórców (influencerów) – dodaje.

Podkreśla, że wszystkie produkty OSM w Kosowie Lackim, wyróżniają się wysoką jakością. Wzrost sprzedaży dotyczy głównie produktów o zmniejszonej zawartości tłuszczów, czyli serów półtłustych typu holenderskiego, jak i sera Pro-Zdrowotnego, który dodatkowo posiada kwasy Omega 3 i 6. Podążając za trendem prozdrowotnym, dzięki wspólnym staraniom pracowników i rolników, od których kupujemy surowiec, w minionym roku nasza mleczarnia zdobyła odznaczenie produktów wolnych od GMO, co również jest dowodem wysokiej jakości.

- Przede wszystkim klienci poszukują coraz częściej produktów naturalnych i zdrowych bez dodatków: barwników, konserwantów. Drugim oczekiwaniem jest pochodzenie produktu, ceniony jest produkt polski i regionalny, coraz częściej klienci identyfikują produkt z regionem pochodzenia surowca. Doceniane są również produkty charakterystyczne dla regionu i dla producenta. Kolejne oczekiwanie produktowe to produkty funkcyjne: pro-zdrowotne, dietetyczne, bez laktozy, ekologiczne – mówi Andrzej Minarczuk.

Aby wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, OSM Kosów Lacki rozwija przede wszystkim linię produktów pro-zdrowotnych i o obniżonej zawartości tłuszczu, pojawiły się w naszej ofercie zarówno sery holenderskie jak i szwajcarsko-holenderskie o obniżonej zawartości tłuszczu. - Staramy się – chociaż nie jest to łatwe – utrzymać się na rynku z twarogiem, ręcznie krojonym i wytwarzanym metodą tradycyjną w odkrytych wannach. Konkurujemy w tym obszarze z masą twarogową wytwarzaną na dużą skalę przez inne zakłady – mówi prezes Minarczuk.

Przeczytaj w strefie premium: OSM Kosów Lacki 15 proc. produkcji sprzedaje do HoReCa (duży wywiad z prezesem)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

OSM Kosów Lacki RSS ALERT    /    Andrzej Minarczuk RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    trendy w mleczarstwie RSS ALERT    /    sery RSS ALERT    /    żywność prozdrowotna RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • fraco 2019-04-01 21:55:09
    Trzeba brac przyklad z kanady ....chetnie podziele sie kontaktami. Uklony tadeusz tadejurkiewicz@hotmail.com 600 209 893

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.4.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.