Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Prezes OSM Starogard Gdański: Szansą polskiego mleczarstwa jest ścisła współpraca

Polskie firmy mleczarskie powinny ze sobą ściśle współpracować m.in. przy promocji rodzimych wyrobów czy uświadamianiu społeczeństwa - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Beata Oworuszko, prezes OSM Starogard Gdański.

Prezes OSM Starogard Gdański: Szansą polskiego mleczarstwa jest ścisła współpraca
Beata Oworuszko, prezes OSM Starogard Gdański

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 05-01-2011, 13:56

Musimy uświadamiać polskich konsumentów odnośnie jakości wyrobów mleczarskich, ich znaczenia dla zdrowia. Kampanie zachęcające do jedzenia nabiału, są owszem prowadzone, ale nie są na tak wysokim poziomie jak kampanie zachęcające do niezdrowego jedzenia jak np. chipsy czy napoje słodzone - uważa Beata Oworuszko. - Mleczne kampanie są za mało widoczne -dodaje.

Jej zdaniem ścisła współpraca całej branży pomogłaby wypracować lepsze prawo, lepiej reprezentować interesy przetwórców w kontaktach z sieciami handlowymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Beata Oworuszko RSS ALERT    /    OSM Starogard Gdański RSS ALERT    /    mleczarstwo RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • rolnik 2011-01-08 12:47:46
    Dziękuję tym, którzy krytycznie czytają wypowiedzi pani prezes. Widzą niespójność mówienia z działaniem. Szkoda tej mleczarni, byłem tam dostawcą do „końca”. Dlaczego tylko ta pani wypowiada się na temat mleczarstwa? Nie zna pan Roman innych prawdziwych, autentycznych autorytetów w tej dziedzinie? Zapewne są tacy. Proszę ich poszukać!
  • regionalnesmaki 2011-01-08 18:34:52
    To fakt, ta pani co innego mówi, a co innego robi. Powiem szczerze, że nie wiem co ROBI, ale wiem, że to co mówi jest bardzo racjonalne i mądre, szkoda, że inni ludzie związani z mleczarstwem nie dostrzegają rzeczy, która ta pani dostrzega. Szkoda tej mleczarni, ale też i szkoda tej pani, bo akurat jej wizja mleczarstwa opartego o produkty tradycyjne i regionalne oraz dominację małych mleczarni, zaopatrujących lokalne rynki, zamiast jakichś wielkich konglomeratów zaopatrujących w śmietanę czy kefir cały kraj JEST RACJONALNA. Polskie mleczarstwo powinno wyglądać podobnie jak we Włoszech lub we Francji, tj. obok kilku silnych firm mleczarskich o zasięgu ogólnokrajowym i eksportującym swoje produkty, powinna być cała masa małych, lokalnych zakładów, połączonych w kooperatywy, nastawionych na wysokojakościową produkcję, produkująca produkty tradycyjne i regionalne wysokiej jakości, które można za bardzo dobrą cenę eksportować. W Polsce powinien istnieć przepis nakazujący, aby sklepy zaopatrywały się w produkty lokalne, np. w okręgu 50 km, oczywiście dotyczyć to powinno takich produktów jak mleko, masło, pieczywo. Taki przepis funkcjonuje we Francji, choć trochę w innej formie, ale jest to bardzo pozytywne i dla konsumenta i dla producenta jak też i dla dostawcy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.238.189.171
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.