Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes SM Ostrołęka: Eksportujemy, ale skupiamy się przede wszystkim na polskim rynku

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-11-2009, 10:36
Prezes SM Ostrołęka: Eksportujemy, ale skupiamy się przede wszystkim na polskim rynku

Jesteśmy od wielu lat w czołówce polskich eksporterów. Eksportujemy na większość rynków światowych mleko w proszku. Najważniejszym rynkiem jest Polska, gdzie skupiamy swoje działania zarówno w kierunku tradycyjnym jak i nowoczesnym - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Tadeusz Nadrowski, prezes SM Ostrołęka.

Prezes Tadeusz Nadrowski przyznaje, że tzw. opłaty półkowe są nie małe i nie wierzy w możliwość ich wycofania. - Raczej ich się nie da wycofać. Jeśli już to zmienia się tylko nazwa. Jest to marża sieci. Mimo, że głównie opieramy swoja dystrybucję na hurtowniach, konkurencja oraz zwiększone moce produkcyjne zmusiły nas do wejścia do sieci - mówi prezes SM Ostrołęka.

- Ostrołęka co pokazuje dotychczasowa tendencja dalej będzie zwyżkowała jako Spółdzielnia. Trudno cokolwiek prognozować na temat sytuacji rynkowej kraju przy tak szybko zmieniających się warunkach. Z tego powodu nie zaniedbujemy eksportu. Produkty takie jak masło, mleko czy sery sprzedajemy na rynki ościenne. Chociaż masło konfekcjonowane wysyłamy również do Ameryki - mówi prezes Nadrowski.

- Po wybudowaniu nowego zakładu i uruchomieniu linii technologicznych naszym zadaniem jest ich wykorzystanie (obciążenie) w jak największym stopniu. Jeżeli to osiągniemy zaczniemy się zastanawiać nad następnymi inwestycjami. Na dzień dzisiejszy naszym zadaniem jest wzmacnianie marki Milandia poprzez promocję, nowych szat, rozszerzenie gamy asortymentowej. Również poprzez wprowadzenie nowych marek produktowych budowanych na marce matce Milandia, takich jak: Milani, Milander, Milandia fresh - mówi Tadeusz Nadrowski.

SM OSTROŁĘKA od lat znajduje się w trójce największych producentów i eksporterów odtłuszczonego mleka w proszku. Spółdzielnia działa od lat 30-tych XX wieku. Marka „Ostrołęka" jest jedną z lepiej rozpoznawalnych przez klientów na dosyć rozdrobnionym polskim rynku mleczarskim.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH