Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Prezes SM Spomlek na FRSiH: Widać początki personalizacji w produkcji spożywczej

Początki tej personalizacji już widać. Są przecież produkty przeznaczone dla mężczyzn, dla kobiet, dla sportowców itd. Na razie są to duże grupy społeczne, ale to początek procesu – powiedział Edward Bajko, prezes SM Spomlek podczas debaty Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej jaka odbyła się na XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Prezes SM Spomlek na FRSiH: Widać początki personalizacji w produkcji spożywczej
Edward Bajko, prezes Spomleku /fot. PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 19-11-2019, 10:20

- Mamy pomysł, który chyba nadaje się tylko do serów – dziś zamawiasz ser, a odbierzesz go za rok. To będzie ser zrobiony konkretnie dla Ciebie – można go zobaczyć, dotknąć. To wszystko mieści się nadal w kategorii emocji wokół żywności – podkreślał prezes Bajko.

Zwrócił uwagę, że mamy fundusz promocji mleka, ale działają także fundusze promocji mięsa i innych produktów. - Jeżeli czegoś nie zmienimy w naszym przekazie, to nie sądzą, aby udało się zwiększyć w widoczny sposób spożycie nabiału w naszym kraju. W Polsce nie ma głodu, Polacy nie będą jedli już więcej tego samego. Aby realnie coś zmienić, musimy dać coś innego, coś nowego. Tym czymś jest przekaz emocjonalny – podkreślał.

Jako doskonały przykład budowania przekazu emocjonalnego podał rynek piwa. - Pierwotnie piwo zostało wymyślone do gaszenia pragnienia. Do póki tak było postrzegane, to wystarczyły wielkie browary i podstawowe gatunki. Proszę zobaczyć jak bardzo zmienił się obecnie rynek. Ile w piwie jest emocji, rozmawiania o tym, jak bardzo teraz rozwinęła się oferta i popyt na piwo bezalkoholowe, które kiedyś było raczej postrzegane jako konieczność dla kierowców. Piwo bezalkoholowe obecnie dostarcza smaku i ma swoją historię – mówił Edward Bajko.

- Myślę, że w naszej branży serowarskiej jest podobnie, ale tych emocji jest nadal mniej. Jest to pole, które można jeszcze zagospodarować i rozwinąć – dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Edward Bajko RSS ALERT    /    Spomlek RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT    /    rynek serów RSS ALERT    /    emocje w reklamie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.