REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Spomleku: Marka parasolowa niesie ze sobą pewne zagrożenia

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 26-10-2011, 13:13
Prezes Spomleku: Marka parasolowa niesie ze sobą pewne zagrożenia
Edward Bajko, prezes Spomleku

Marka parasolowa niesie ze sobą wiele korzyści jak np. obniżenie kosztów marketingu, ułatwia również wprowadzanie nowych produktów oraz zwiększa ich rozpoznawalność, ale także zagrożenia - powiedział podczas IV Forum Rynku Spożywczego Edward Bajko, prezes Spomleku.

REKLAMA

Jego zdaniem, w momencie gdy Mlekovita stworzyła tak dużą parasolowa markę, tym tropem nie powinien już nikt podążać. - To miejsce jest po prostu zajęte. Każdy nowy produkt zostaje objęty tą, już znaną, marką. Jednak wiąże się z tym pewne ryzyko. Mianowicie, gdyby wybuchła jakaś afera, pojawił się jakiś problem to automatycznie zostaje przeniesiony na wszystkie produkty ze wszystkich zakładów - mówił prezes Bajko.

Drugi słaby punkt, to wiarygodność - uważa prezes Spomleku. - Jeśli bowiem ktoś deklaruje, że robi wszystko, to zakłada, że we wszystkim jest najlepszy, w co ciężko uwierzyć. Ten element zdecydował o wyborze przez Spomlek takiej, a nie innej strategii. Stworzyliśmy markę Serenada, aby podkreślić, że my robimy najlepszy ser - mówił Edward Bajko.

Prawie 600 przedstawicieli kadry zarządzającej najważniejszych firm sektora żywnościowego i jego otoczenia, a także naukowcy, politycy oraz przedstawiciele dystrybucji i handlu wzięło udział w tegorocznym IV Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jacek 28-02-2015, 18:40:
Za to co do arvato to wcale nie jest tak źle jak wyczytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,43666 także mlekovita może spac spokojnie.
  • higj 09-11-2011, 16:00:
niech uważa, żeby u niego nic nie walnęło
  • Lubie mleko 26-10-2011, 23:01:
Dobre i złe jak dla Mlekovity, ale wszyscy wiedza co to Mlekovita i jak coś widzą to kupują, ale wymienić jakiś produkt to raczej cieżko, a prezes Bajko ma rację, coś dobrze walnie w mlekovivie i grube miliony pojdą na odtwarzenie całej marki.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 403) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH