Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Spomleku: Marka parasolowa niesie ze sobą pewne zagrożenia

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 26-10-2011, 13:13
Prezes Spomleku: Marka parasolowa niesie ze sobą pewne zagrożenia
Edward Bajko, prezes Spomleku

Marka parasolowa niesie ze sobą wiele korzyści jak np. obniżenie kosztów marketingu, ułatwia również wprowadzanie nowych produktów oraz zwiększa ich rozpoznawalność, ale także zagrożenia - powiedział podczas IV Forum Rynku Spożywczego Edward Bajko, prezes Spomleku.

Jego zdaniem, w momencie gdy Mlekovita stworzyła tak dużą parasolowa markę, tym tropem nie powinien już nikt podążać. - To miejsce jest po prostu zajęte. Każdy nowy produkt zostaje objęty tą, już znaną, marką. Jednak wiąże się z tym pewne ryzyko. Mianowicie, gdyby wybuchła jakaś afera, pojawił się jakiś problem to automatycznie zostaje przeniesiony na wszystkie produkty ze wszystkich zakładów - mówił prezes Bajko.

Drugi słaby punkt, to wiarygodność - uważa prezes Spomleku. - Jeśli bowiem ktoś deklaruje, że robi wszystko, to zakłada, że we wszystkim jest najlepszy, w co ciężko uwierzyć. Ten element zdecydował o wyborze przez Spomlek takiej, a nie innej strategii. Stworzyliśmy markę Serenada, aby podkreślić, że my robimy najlepszy ser - mówił Edward Bajko.

Prawie 600 przedstawicieli kadry zarządzającej najważniejszych firm sektora żywnościowego i jego otoczenia, a także naukowcy, politycy oraz przedstawiciele dystrybucji i handlu wzięło udział w tegorocznym IV Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jacek 28-02-2015, 18:40:
Za to co do arvato to wcale nie jest tak źle jak wyczytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,43666 także mlekovita może spac spokojnie.
  • higj 09-11-2011, 16:00:
niech uważa, żeby u niego nic nie walnęło
  • Lubie mleko 26-10-2011, 23:01:
Dobre i złe jak dla Mlekovity, ale wszyscy wiedza co to Mlekovita i jak coś widzą to kupują, ale wymienić jakiś produkt to raczej cieżko, a prezes Bajko ma rację, coś dobrze walnie w mlekovivie i grube miliony pojdą na odtwarzenie całej marki.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.