Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Spomleku: Przekaz reklamowy mleka jest słaby

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 19-10-2012, 12:24
Prezes Spomleku: Przekaz reklamowy mleka jest słaby
Edward Bajko, prezes Spomleku /fot. żelaznastudio

Główną myślą promocji i reklamy mleka w Polsce, jest to, że jest ono zdrowe. Moim zdaniem nie przemawia to do ludzi młodych, który nie mają żadnych problemów zdrowotnych - powiedział podczas V Forum Rynku Spożywczego i Handlu Edward Bajko, prezes Spomleku.

Wskazuje, że ten problem występuje przy kampaniach współfinansowanych przez Fundusz Promocji Mleka. - Trudność polega na tym, że z FPM nie mogą być promowane ani konkretne marki, ani firmy. Trzeba zatem znaleźć jakąś wspólną płaszczyznę i jest nią zdrowie, co moim zdaniem jest mimo wszystko słabym przekazem - uważa prezes Bajko.

Jego zdaniem coś, co ma obejmować wszystko w danej kategorii i trafiać do szerokiego grona odbiorców, zwyczajnie nie działa. - Kampanie są skierowane głównie do ludzi młodych, a trzeba przyznać, że wówczas mało kto myśli o zdrowiu, a nawet jeśli, to pamiętając, że mleko jest zdrowe - wybiera batonik z mlekiem, a nie jogurt czy ser - mówił szef Spomleku.

Z tego względu sery Spomleku mają inne przesłanie. - Marka Serenada ma pokazywać, że jedzenie sera może być fajne i kojarzyć się z zabawą i radością. Natomiast sery marki Old Poland mają dawać przyjemność smaku - wyjaśniał Edward Bajko.

V Forum Rynku Spożywczego i Handlu jest największą w Polsce konferencją dedykowaną sektorowi spożywczemu oraz handlowemu - 2 dni, 13 debat, 80 panelistów, ponad 1000 gości. To doroczne spotkanie przedstawicieli przedsiębiorstw producentów, przetwórców i dystrybutorów żywności w Polsce, a także sieci handlowych. Konferencja organizowana przy współudziale organizacji branżowych, przedstawicieli rządu oraz osób mających realny wpływ na zmiany w sektorze spożywczym i handlu w Polsce. Piąta edycja Forum Rynku Spożywczego i Handlu potrwa po raz pierwszy dwa dni, podczas których omawiane będą między innymi następujące tematy: finansowanie rozwoju firm spożywczych, nowe technologie w zarządzaniu produkcją, eksport i inwestycje zagraniczne polskich firm spożywczych, strategie firm mięsnych w sytuacji kurczącej się krajowej bazy surowcowej, czy biznes mleczarski w czasach niskiej rentowności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Mały Rycerz 20-10-2012, 13:06:
Edek! Kończ Waść wstydu oszczędź!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH