REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Spomleku: Siła marki chroni przed zagraniczną konkurencją

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 24-03-2014, 14:27
Prezes Spomleku: Siła marki chroni przed zagraniczną konkurencją
Edward Bajko, prezes SM Spomlek /fot.żelaznastudio

Ryzyko ekspansji firm zachodnich można ograniczyć poprzez „własną siłę" optymalizując koszty, dbając o wysoką jakość i przede wszystkim markę - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Edward Bajko, prezes SM Spomlek.

REKLAMA

Podkreśla, że zagraniczna konkurencja stanowi dla nas wyzwanie, a nie zagrożenie. - Kluczowe jest podejmowanie działań zwiększających świadomość polskiej marki, która przyczyni się do poprawy konkurencyjności naszych przedsiębiorstw i produktów na polskim i globalnym rynku - mówi Edward Bajko.

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek z Radzynia Podlaskiego jest jednym z największych polskich producentów sera żółtego. W 2013 r. wyprodukowała blisko 21 000 ton serów typu holenderskiego i szwajcarskiego. Ponad 1/4 wyprodukowanych przez Spomlek serów znajduje odbiorców poza granicami Polski. Szczególnie silną pozycją Spółdzielnia cieszy się na rynku rosyjskim, dokąd eksportuje ponad 40 proc. produkcji serów. Firma jest jednocześnie jednym z filarów eksportu polskiego mleczarstwa do Rosji.

Spomlek rocznie przerabia ponad 300 mln litrów mleka krowiego.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ecik 25-03-2014, 13:03:
Reklamuję biedronkę, może pochwali się wynikiem finansowym za ub. rok.
  • Mleczny 24-03-2014, 22:17:
Nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Poza własną silna marką trzeba umieć odpowiednio ulokować nadmiar surowca. A najłatwiej i najszybciej w marce własnej sieci. Faktycznie opłacalność jest w tym przypadku znacznie niższa ale zawsze to dodatkowy zysk. W gorszej sytuacji są ci, którzy nie mają swojej silnej marki a większość swojej produkcji oddają pod marki sieci handlowych. Trzeba dobierać odpowiednie proporcje. I to cała filozofia..
  • Oleisty 24-03-2014, 21:06:
No zgłupiałem...Koleś w telewizji promuje marki Biedronki i opowiada, jak to dla nich fajnie produkować, a tu opowiada o silnych markach producenckich... WTF!?

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH