Prezes Techno Serwis: Sprzedaż mleka w mlekomatach będzie rosnąć

Mlekomaty to zupełnie nowy kanał dystrybucji. Do tej pory automaty wendingowe kojarzone były przede wszystkim z automatami do sprzedaży kawy, słodyczy, napojów itp. Dzisiaj możemy w nich zakupić również mleko. Obserwując wzrost sprzedaży mleka w mlekomatach można zakładać, że jego popularność będzie rosnąć - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Grzegorz Kaszuba, prezes firmy Techno Serwis.
Jego zdaniem, rozwój rynku mlekomatów powoduje, że zaczynają być one coraz bardziej dostępne lokalnie. - O ile jeszcze rok temu był urządzeniami sporadycznie spotykanymi w Polsce, o tyle dzisiaj są niemal w zasięgu ręki czyli na osiedlach, przy dyskontach spożywczych, targowiskach. Dzięki mlekomatom klienci mają dostęp do mleka 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Mogą je zatem zakupić bez względu na dzień tygodnia, a nawet w środku nocy - mówi prezes Kaszuba.
- Wierzymy, że dla każdego kanału dystrybucji jest miejsce na rynku. Na wielu rynkach mlekomaty znalazły swoje miejsce w sąsiedztwie marketów a nawet wewnątrz tych sklepów podnosząc niejednokrotnie atrakcyjność takiego miejsca - dodaje szef firmy Techno Serwis.
- Proszę zauważyć, że w przypadku mleka świeżego mamy do czynienia z produktem, którego nie sposób szukać na półkach sklepowych. Kupno mleka w mlekomacie to korzyść obustronna. Z jednej strony pojawia się zysk dla rodzimych producentów mleka wynikający z pominięcia pośredników, z drugiej klienci kupujący mleko otrzymują produkt naturalny, z którego mogą uzyskać twaróg, kwaśne mleko czy śmietanę. Taka kompilacja korzyści daje naprawdę dobre rezultaty i pozwala pozytywnie prognozować na przyszłość - uważa Grzegorz Kaszuba.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!