REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Zott: W czasie kryzysu trzeba się skupić na komunikacji z konsumentem

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-08-2012, 11:05
Prezes Zott: W czasie kryzysu trzeba się skupić na komunikacji z konsumentem
Roman Kaszczuk, prezes Zott Polska

Rynek mleczarski w 2012 odnotował spadek. Z naszego punktu widzenia myślę, że można nawet stwierdzić, że niektóre jego segmenty kurczą się. Ma to związek z kryzysem gospodarczym, który odczuły firmy mleczarskie. Jakie są perspektywy? - Możemy tylko wysuwać hipotezy. Ważnym jest, aby w tych czasach skupić się szczególnie na komunikacji z konsumentem - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Roman Kaszczuk, prezes Zott Polska.



REKLAMA

Prezes podkreśla, że jak każdy gracz na rynku Zott odczuł kryzys, jednakże sposobem firmy była ucieczka ku rozwojowi poprzez akwizycje. Kryzys pozwala krytycznie spojrzeć na biznes i uaktywnia rezerwy tkwiące w markach. - Poza tym mamy to szczęście, że nasze produkty charakteryzują się najwyższą jakością i zaufaniem konsumenta, stąd skutki recesji nie były dla nas tak bardzo odczuwalne. Cieszymy się, że konsumenci już od tylu lat doceniają nasze marki - mówi Roman Kaszczuk.

Jego zdaniem, obecnie największym zagrożeniem dla mleczarstwa w Polsce może być kryzys gospodarczy, dotyczy to jednak nie tylko branży mleczarskiej. W dobie kryzysu należy jednak podjąć próbę dostosowania się do rynku i stale iść do przodu. - Firma Zott postawiła na innowacyjność oraz rozwój, co w naszym przypadku doskonale się sprawdza, nawet w tych trudniejszych czasach. Nie brak nam też optymizmu, który wręcz dominuje wśród naszych menedżerów i motywuje do dalszej pracy, nastawionej na sukces - mówi prezes Zott Polska.

Spółka Zott Polska rozpoczęła działalność na terenie Wrocławia w 1992 r. początkowo jako importer i dystrybutor przetworów mlecznych. W ciągu kilku kolejnych lat dołączyła do czołówki największych producentów rodzimej branży mleczarskiej. W październiku 1999 r. firma kupiła działającą w Opolu mleczarnię i rozpoczęła gruntowną przebudowę, by w konsekwencji stworzyć jeden z najnowocześniejszych zakładów mleczarskich nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Pod koniec 2011 roku firma kupiła Bacha Polska, a 1. czerwca br. Zott podpisał przedwstępną warunkową umowę kupna zakładu produkcyjnego od Raciborskiej Spółdzielni Mleczarskiej. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH