Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes ZPPM o kampanii promującej jogurt

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 22-05-2013, 10:07
Prezes ZPPM o kampanii promującej jogurt
Marcin Hydzik, prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka

Minął dopiero pierwszy trymestr realizacji kampanii Związku Polskich Przetwórców Mleka - „Jogurt na dobry dzień", a wyniki oglądalności kampanii w internecie są lepsze od zakładanych. Prezes ZPPM stwierdził, że realizacja Kampanii jest znakomitym przykładem na to, że najnowsze zdobycze techniki informatycznej bardzo dobrze sprawdzają się, jako narzędzia nowocześnie rozumianych działań PR.

Podczas realizacji kampanii "Jogurt na dobry dzień" wykorzystywane są mechanizmy umożliwiające selektywne dotarcie do wybranych grup docelowych, przewidzianych podczas projektowania akcji. - Zależało nam na tym - mówi Hydzik - aby zarówno środki Funduszu Promocji Mleka jak też pochodzące z własnych źródeł, były spożytkowane jak najefektywniej, umożliwiając nam dotarcie z treściami, jakie niesie nasza Kampania dokładnie tam, gdzie chcemy i do kogo chcemy. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych wyników, gdyż nie tylko odzwierciedlają nasze założenia w zakresie dotarcia do grup docelowych, ale je przekraczają pod względem zasięgu - mówi Marcin Hydzik.

Cieszy fakt, że Komisja Zarządzająca Funduszem wydatkując środki, nie bała się finansowania nowych form promocji polegających na wspieraniu wybranych grup produktowych, a nie ogólnie rozumianego "spożycia mleka". Przestrzegałbym jednak - mówi Marcin Hydzik - przed pomysłami przeznaczania wszystkich środków z Funduszu tylko na jeden, wybrany cel.

Jak powiedział Marcin Hydzik, Prezes Zarządu ZPPM, dotychczas odnotowano prawie 4 miliony odsłon stron zawierających materiały promocyjne i informacyjne Kampanii.

Przy okazji Prezes zwrócił uwagę na pojawiające się co jakiś czas opinie, iż Fundusz Promocji Mleka służy przede wszystkim finansowaniu działalności organizacji mleczarskich. W świetle realizowanych kampanii, włączając w to oczywiście "Jogurt na dobry dzień" opinie te są nieuzasadnione - stwierdził Marcin Hydzik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH