Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes ZPPM o promocji produktów mleczarskich

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 18-11-2013, 17:14
Prezes ZPPM o promocji produktów mleczarskich
Marcin Hydzik, prezes ZPPM /fot.żelaznastudio

Po pierwsze trzeba powiedzieć, że większość prowadzonych kampanii promocyjnych oparta jest o tę samą strategię „pracy u podstaw". Przekaz edukacyjny zawierający informacje o żywieniowych i zdrowotnych walorach produktów mlecznych oraz inne elementy takich kampanii mają za zadanie zmienić nawyki żywieniowe konsumentów - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Marcin Hydzik, prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka.

Podkreśla, że jest to proces długofalowy, a efekty takich działań będą widoczne dopiero za jakiś czas, gdy faktyczne grupy docelowe tych kampanii tj. zazwyczaj dzieci i młodzież dorosną na tyle, by samodzielnie decydować o codziennej diecie.

W jego opinii, różnice pomiędzy poszczególnymi kampaniami oprócz zastosowanych narzędzi de facto ograniczają się do rozłożenia akcentów. Związek Polskich Przetwórców Mleka zdecydował się na prowadzenie wieloletniej kampanii edukacyjnej pod nazwą „Jogurt na dobry dzień", współfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka, której budżet uzupełniły środki własne. - Przy tworzeniu tej kampanii wyszliśmy z założenia, że dotychczasowe akcje promujące spożycie mleka należy uzupełnić programem działań wskazujących na konkretny segment rynku mleka. Najbardziej logicznym wyborem był jogurt, atrakcyjny produkt, który kojarzy się ze zdrowym jedzeniem, aktywnym trybem życia i jest znakomitym uzupełnieniem jadłospisu człowieka w każdym wieku - mówi Marcin Hydzik.

Mówi, że z założenia akcja ZPPM ma duży zasięg, a to dzięki wykorzystaniu wysokonakładowej prasy o tematyce lifestylowej oraz nowoczesnych form przekazu, czyli różnorakich kanałów internetowych. Jak dowodzą statystyki ruchu w Internecie, Kampania cieszy się dużym zainteresowaniem. - Jest to naszym zdaniem spowodowane wykorzystaniem na szeroką skalę kombinacji reklamy internetowej i aktywnych systemów badania i monitorowania zachowań internautów w sieci. Pozwoliło to na precyzyjne skierowanie naszego przekazu do potencjalnie najcenniejszej z naszego punktu widzenia grupy docelowej - czyli rodzin z małymi dziećmi - zaznacza szef ZPPM.

- Naturalnie, w roku przyszłym chcielibyśmy kontynuować Kampanię - być może z pewnymi modyfikacjami, które pozwolą na utrwalenie kierowanego do grupy docelowej przekazu oraz jego szersze rozpowszechnienie wśród innych grup konsumentów - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH