Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Produkty mleczarskie są największą grupą zakupową w Szopi.pl

Produkty mleczarskie dają ok. 15 proc. procent wartości obrotów na naszej platformie. A więc są właściwie największą grupą - pokonując owoce, warzywa, produkty mięsne i inne kategorie – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Zbigniew Płuciennik, twórca platformy Szopi.pl.

Produkty mleczarskie są największą grupą zakupową w Szopi.pl
Zbigniew Płuciennik, fot. PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 25-06-2019, 14:41

W serwisie Szopi.pl klient definiuje swój koszyk dobierając produkty z Carrefour, Lidla, Biedronki czy Tesco i otrzymuje dostawę do 2 godzin lub w wybranym oknie czasowym. - Nasz model powoduje, ze zakupy u nas są podobne do cotygodniowych czy codziennych zakupów w sklepach off-line. A więc zawierają produkty mleczne - w proporcji podobnej do normalnych zakupów - są obecne w prawie każdym zleceniu – mówi.

Jego zdaniem, sprzedaż nabiału rozwija się w podobnym tempie jak cały e-handel artykułami spożywczymi. - Jest to wzrost dwucyfrowy w procentach. Ma on miejsce w zarówno w modelu dostaw z artykułami świeżymi - gdzie zawarte są w zamówieniach świeże mleko, sery i inne przetwory - a także w przypadku handlu towarami suchymi - gdzie np. istotną niszą jest mleko w proszku dla dzieci – mówi Zbigniew Płuciennik.

W jego opinii, barierą rozwoju jest tu podobnie jak dla całego e-grocery kwestia dopracowania bardzo efektywnego kosztowo i jednocześnie zapewniającego perfekcyjny model dostaw artykułów spożywczych.
Zapytany, jakie są perspektywy rozwoju e-handlu produktami mleczarskimi, powiedział, iż rynek ten będzie się rozwijał równolegle z całym rynkiem e-grocery - w modelu dostaw do domu, a także w prawdopodobnie w modelu click and collect. - Przypuszczam, ze z obecnej penetracji e-grocery w całkowitym rynku spożywczym na poziomie 0,5 proc. osiągniemy w Polsce za 10 lat penetrację kilkuprocentową – dodał.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.137.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.