Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Produkty mleczne Robico w szklanych opakowaniach ogłoszone „Innowacją roku"

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-11-2011, 13:17

Producent wyrobów mlecznych ZUH ROBICO uhonorowany został Nagrodą Rynku Spożywczego 2011. Wygrana w kategorii „Innowacja roku" trafiła do firmy za konsekwentny rozwój i inwestycje w produkty mleczne w szklanych opakowaniach. W przeciągu ostatniego roku, ZUH ROBICO realizował kampanię edukacyjną „Zdrowo w szkle". Ogólnopolskie przedsięwzięcie prowadzone było wspólnie z firmą O-I, światowym, wiodącym dostawcą opakowań szklanych.

04 października 2011 r. podczas IV Forum Rynku Spożywczego, wręczono coroczne Nagrody Rynku Spożywczego. W kategorii „Innowacja roku" laureatem został ZUH ROBICO. Eksperci docenili konsekwentną politykę marki w promocję produktów mlecznych w szklanych opakowaniach. Wysiłek ROBICO został zaznaczony szczególnie w kontekście polskiego rynku mleczarskiego, tradycyjnie zdominowanego przez opakowania typu PET. Nagrodę na uroczystej gali odebrał Leszek Cieciura, Z-ca Dyrektora firmy.

„Odbierając nagrodę czułem się zaszczycony i dumny z faktu, że reprezentuję firmę, która zdecydowała się wprowadzić na rynek produkt w innowacyjnym, zdrowym
i ekologicznym opakowaniu. Ta nagroda jest dowodem na to, że nasza decyzja okazała się trafna. Nie zamierzamy spocząć na laurach i dlatego już niedługo na sklepowych półkach będzie można podziwiać śmietanę w szkle - kolejny produkt Robico." podsumował Leszek Cieciura.

To właśnie z myślą o zaletach opakowań szklanych firma ROBICO prowadziła wspólnie z O-I, światowym liderem w produkcji szklanych opakowań edukacyjną kampanię „Zdrowo w szkle". Jej głównym celem była uświadomienie zarówno konsumentom jak 
i producentom, walorów zdrowotnych i smakowych produktów żywnościowych w opakowaniach szklanych, a także ich pozytywnego wpływu na środowisko naturalne. Od listopada 2010 obie firmy konsekwentnie komunikowały polskim konsumentom zalety szklanych opakowań. Adresaci kampanii mogli poznać ekologiczne walory szkła, dowiedzieć się o tym, że jako jedyny materiał chroniący żywność, zachowujący jej czysty smak i jest w pełni odnawialny. Dodatkowo przekazano im szereg informacji wskazujących na brak szkodliwej interakcji pomiędzy opakowaniem szklanym 
a produktem, który się w nim znajduje.

„Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że starania w zakresie konsekwentnego rozwoju 
i inwestycje w opakowania szklane doprowadziły firmę ROBICO do nagrody innowacji przyznanej podczas Forum Rynku Spożywczego. Polscy konsumenci dostrzegają zalety szkła, a produkty i marki w szklanych opakowaniach przyciągają świadomych zdrowotnie i ekologicznie klientów. Coraz częściej potrzebują oni także gwarancji pełnowartościowego produktu, który jest doskonale chroniony i nie traci swoich wartości odżywczych i smakowych. A taką zapewnia właśnie firma ROBICO, poprzez ofertę produktów mlecznych w szkle", informuje Viivika Remmel, O-I European Food Marketing Manager.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.