Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mleko

Przychód Mlekovity w 2019 r. przekroczył 5 mld zł

Ponad 5 mld zł przychodu osiągnęła Mlekovita w 2019 roku – to już kolejny rekordowy i historyczny wynik w ponad 90-letniej historii firmy. Tym samym Mlekovita wzmocniła swoją niekwestionowaną pozycję lidera branży.

Przychód Mlekovity w 2019 r. przekroczył 5 mld zł
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 03-01-2020, 12:49

Mlekovita nieustannie ewoluuje i stale podnosząc poprzeczkę, stawia sobie najwyższe, ambitne cele. To nieuniknione, by utrzymać i wzmocnić już i tak silną pozycję marki – w dzisiejszym rozwijającym się w niesamowitym tempie świecie także technologie mleczarstwa muszą przystawać do coraz bardziej innowacyjnych i zaawansowanych realiów. W branży mleczarskiej – i w ogóle spożywczej – producenci muszą nadążać za aktualnymi trendami. Konsumenci są coraz bardziej świadomi, oczekują nie tylko nowych produktów czy smaków, ale również tego, aby produkty spożywcze miały tzw. „czystą etykietę”, czyli prosty, krótki skład. Do tego postępującym trendem jest poszukiwanie produktów odpowiadających na potrzeby osób ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi, czyli produktów bez laktozy, o wysokiej zawartości białka czy zawierających unikalne szczepy bakterii. Na wszystkie te potrzeby Mlekovita odpowiada na bieżąco i dzięki temu już kolejny rok odnosi rynkowy sukces z rekordowymi wynikami.

Rekordowe przychody, które w minionym roku przekroczyły 5 miliardów zł, to nie tylko zasługa obserwacji rynku i odpowiedzi na jego potrzeby. To przede wszystkim codzienna praca 5 000 wykwalifikowanych pracowników przy ponad 180 liniach produkcyjnych w 20 zakładach produkcyjnych, w których przetwarzanych jest 8 milinów litrów najlepszego mleka dostarczanego przez 15 000 polskich rolników. To dzięki ich codziennym wysiłkom ponad 1 000 wytwarzanych w naszych zakładach produktów mlecznych znanych jest nie tylko w Polsce, ale i 159 krajach świata. Wszystko to spinają sukcesywnie czynione inwestycje w rozwój bazy technicznej, technologiczne i produktowej, na które nakłady tylko w 2019 r. wyniosły ok. 120 milionów złotych.

Firma Mlekovita nie spoczywa jednak na laurach – nowy rok niesie nowe wyzwania, którym trzeba sprostać. W otoczeniu rynkowym zachodzi wiele zmian w różnych dziedzinach. Dla mleczarstwa jednymi z istotniejszych są zmiany klimatyczne, w tym coraz mocniej dające się we znaki polskiemu rolnictwu susze, które przyczyniają się do zmniejszenia ilości mleka. Przy nakładach ponoszonych na rozwój, możliwościach zakładów produkcyjnych i potrzebach konsumentów, sprostanie mu będzie jedną z kluczowych prób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dariusz Sapiński RSS ALERT    /    Mlekovita RSS ALERT    /    przychody Mlekovity RSS ALERT    /    wyniki Mlekovity RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.143
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.