Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przychody Mlekovity w 2010 osiągnęły dynamikę 32 proc. w stosunku do roku 2009

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-06-2011, 12:01

Rok 2010 Mlekovita zamknęła przychodami w wysokości 2 507 815 tys. zł., przy czym uzyskano aż 32 proc. dynamiki v/s roku 2010, przy czym należy przypomnieć, że przychody roku 2009 zamknęły się wynikiem 1 899 487 tys. zł., przy 21 proc. dynamice v/s roku 2008.

Jestem bardzo zadowolony podsumowania wyników ubiegłego roku. Osiągnęliśmy sukces w postaci bardzo dynamicznego rozwoju firmy. Mlekovita to marka o największej wartości na rynku mleczarskim. - mówi Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity, który dodaje, że tak wysoka dynamika przychodów to w dzisiejszych czasach ewenement na rynku, nie tylko zresztą spożywczym.

 Mlekovita dobrze zaczęła i dobrze skończyła 2010 rok. Mamy wiele powodów do dumy. Podstawą naszego sukcesu jest silna marka, dlatego tak ogromnie cieszy mnie dynamiczne rosnąca wartość marki Mlekovita, która jest obecnie najcenniejszą marką spożywczą kraju i najcenniejszą marką na Podlasiu - mówi prezes Sapiński.

Patrząc historycznie na Ranking Najcenniejszych Polskich Marek ogłaszany corocznie od 7 lat przez dziennik Rzeczpospolita, Mlekovita odniosła spektakularny sukces - gdyż w bieżącym roku wyprzedziła najbardziej dotychczasowo cenną markę Tyskie, w ubiegłym roku markę Wedel. W klasyfikacji ogólnej Mlekovita zajęła 11 pozycję poprawiając tym samym wynik z ubiegłego roku o 2 miejsca. W roku 2006 Mlekovita zajmowała 20 pozycję w tym prestiżowym rankingu. Nadmienić należy, iż użytkownikami wszystkich marek notowanych w rankingu przed Mlekovitą są firmy z obcym kapitałem.

Zdaniem prezesa Sapińskiego, w osiągnięciu największego w historii firmy przychodu w roku 2010, pomogła koniunktura na światowych rynkach, oraz pomimo niestabilnych kursów walut słaba złotówka, dzięki czemu mogliśmy uzyskiwać lepsze ceny za nasze produkty.

- Nie bez znaczenia były też poczynione inwestycje, z których najważniejsze to: otwarcie nowej fabryki konfekcjonowania sera, obejmującej halę produkcyjno - magazynową wyposażoną w 7 linii produkcyjnych służących do konfekcjonowania sera (pięć linii do konfekcjonowania sera w plastry i dwie linie do konfekcjonowania sera w kawałki), uruchomienie nowej linii rozlewni mleka oraz linii do pakowania mleka w kartoniki z zakrętką o pojemności 1 l i 500 ml z zakrętką, uruchomienie pakowaczki do serków topionych w kubkach, uruchomienie w zakładzie w Lubawie linii do pakowania serka wiejskiego w tzw. dwudzielnych kubkach, oraz zwiększenie zdolności produkcyjnych poprzez zainstalowanie dodatkowych urządzeń do produkcji i pakowania serka wiejskiego opakowaniach 200 g i 500 g., a także otwarcie nowego centrum dystrybucyjnego w Brzesku i rozwój sklepów firmowych własnych i franczyzowych. Pod szyldem MLEKOVITKA obecnie działa 47 sklepów i 18 stoisk firmowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • mmm 23-07-2011, 17:33:
a pana asystenta/syna marcina antoniego s. na alimenty nie stac.
  • sawitzky 19-06-2011, 13:17:
A czyją własnością jest marka mlekovita?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH