Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przychody OSM Piątnica przekroczyły 900 milionów zł

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 08-03-2016, 13:14
Przychody OSM Piątnica przekroczyły 900 milionów zł
Zbigniew Kalinowski, prezes OSM Piątnica /fot. OSM Piątnica

Zgodnie z prognozami zarządu OSM Piątnica osiągnęła w 2015 roku ponad 905 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2 – proc. wzrost w porównaniu do roku ubiegłego. Jest to dobry wynik biorąc pod uwagę spadkowe tendencje z jakimi boryka się cała branża mleczarska w Polsce i Europie. Na światowych rynkach obserwowaliśmy spadki cen większości wyrobów mleczarskich, co spowodowane było m.in. globalną nadpodażą produktów mlecznych – mówi Zbigniew Kalinowski, prezes zarządu OSM Piątnica.

OSM Piątnica systematycznie rozbudowuje swoją ofertę. W 2015 roku na sklepowych półkach pojawiły się nowe wyroby. Były to 3-składnikowe jogurty typu greckiego, pierwsze na naszym rynku świeże mleko ekologiczne oraz śmietankowe serki do smarowania w marce premium Milandia. W asortymencie serków wiejskich wprowadzone zostały kolejne smaki - z jagodami oraz z malinami i żurawiną. Serki Wiejskie z owocami podobnie jak kefiry i jogurty naturalne Piątnicy zyskały nowe opakowania. Wprowadzono do oferty Zsiadłe Mleko oraz klasyczny jogurt naturalny, niezawierający mleka w proszku, w nowym i wygodnym kubku o gramaturze - 330g.

W 2015 roku Piątnica zaproponowała kupującym pierwszy w historii firmy produkt dedykowany dzieciom – owocowy jogurt Piątuś - bazujący na wysokiej jakości składnikach, bez konserwantów, aromatów, barwników i syropu glukozowo – fruktozowego.

Marketingowe działania realizowane przez OSM Piątnica w 2015 roku obejmowały także szereg akcji promocyjnych, z czego na szczególną uwagę zasługują ogólnopolskie kampanie reklamowe Mleka Wiejskiego OSM Piątnica oraz kremowego jogurtu dla dzieci Piątuś. 

W przyjętej przez firmę strategii rozwoju nie zabrakło także udziału w prestiżowych wydarzeniach sektora spożywczego. Przykładem było uczestnictwo w największych na świecie targach branży spożywczej Anuga w Niemczech. – Jako jeden z liderów polskiego rynku nieustannie poszukujemy nowych obszarów, w których możemy się rozwijać. Liczymy, że jeszcze w tym roku wkroczymy na zupełnie nowe dla naszej firmy rynki zbytu – wyjaśnia Tomasz Głasek, dyrektor handlowy OSM Piątnica.

Specjaliści branży spożywczej przewidują, że rok 2016, jak i kolejne lata, ukierunkowane będą na rozwój sprzedaży produktów ekologicznych. Badania wskazują, że w ostatnich latach stajemy się zdecydowanie bardziej świadomymi konsumentami, którzy chętnie wybierają najwyższej jakości produkty spożywcze. Widzimy ten ważny dla naszej firmy trend, dlatego też 

w 2015 r. włączyliśmy do oferty pierwszy produkt z wyróżnikiem „eko” – jedyne na polskim rynku mleko ekologiczne produkowane metodą mikrofiltracji i pasteryzacji w niskiej temperaturze – informuje Tomasz Głasek. Ekologia i ochrona środowiska to szczególnie ważne działania realizowane przez Piątnicę w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Spółdzielnia dba o zmniejszenie emisji zanieczyszczeń atmosferycznych, ograniczenie ilości odpadów produkcyjnych oraz mniejsze zużycia energii elektrycznej i cieplnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 661) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.