Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Przyszłością Mlekovity są produkty stałe

Będziemy produkować i rozwijać przede wszystkim produkty stałe. Takie, które nadają się na eksport. W tym widzę nasza przyszłość – powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity.

Przyszłością Mlekovity są produkty stałe
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 08-07-2019, 11:29

- Nasz, polski rynek, który jest oczywiście najważniejszy, uważam już za nasycony. Możliwości wzrostu sprzedaży są tu mocno ograniczone. Konkurencja jest bardzo silna, a spożycie mleka i jego przetworów nie wzrasta w zadowalającym tempie. Są oczywiście produkty i okresy gdy na rynku pojawia się luka np. w okresie letnim nieraz brakuje maślanki czy kefirów, ale w skali całego roku, rynek jest nasycony – mówi prezes Sapiński.

Dlatego aby móc dalej się wzrastać, Mlekovita będzie rozwijać produkty stałe. Jakie dokładnie – prezes nie chciał udzielić odpowiedzi. Zaznaczył tylko, że mleko w proszku powinno być traktowane tylko jako tzw. bufor. - Koniunktura na mleko w proszku trafia się raz na kilka lat. To za mało. OMP to tylko bufor dla chwilowych nadwyżek surowca – mówi prezes Mlekovity.

- Musimy iść w kierunku produktów, które można łatwo i daleko wysłać – dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dariusz Sapiński RSS ALERT    /    Mlekovita RSS ALERT    /    produkty mleczarskie RSS ALERT    /    rynek mleczarski RSS ALERT    /    mleko w proszku RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.148.165
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.