Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rosną udziały kaszki dla dzieci Mleczny Start

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 23-11-2011, 08:18

Kaszka Mleczny Start, stworzona przez Lubellę, Danone i Biedronkę, zdobywa polski rynek. W tym roku sprzedaż ma sięgnąć 1,6 tys. ton, czyli 26,7 mln opakowań. To o ponad 40 procent więcej niż w 2010 roku - pisze Rzeczpospolita.

Jak wynika z szacunków instytutu badawczego SMG/KRC MillwardBrown, marka Mleczny Start posiada już niemal 9 proc. rynku kaszek dla dzieci, którego wartość przekracza 220 mln złotych. Wyprzedają ją BoboVita należąca do firmy Nutricia Polska z grupy Danone (53,4 proc. rynku) oraz Nestle (26,5 proc.).

Mleczny Start jest pierwszą kaszką przeznaczoną dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Kaszka Lubelli, Danone i Biedronki jest, jak wyjaśniają firmy, pierwszym w Polsce produktem z misją społeczną, czyli ma pomagać w zmniejszaniu problemu niedożywienia wśród polskich dzieci - czytamy w Rzeczpospolitej.

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH