Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rosną udziały kaszki dla dzieci Mleczny Start

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 23-11-2011, 08:18

Kaszka Mleczny Start, stworzona przez Lubellę, Danone i Biedronkę, zdobywa polski rynek. W tym roku sprzedaż ma sięgnąć 1,6 tys. ton, czyli 26,7 mln opakowań. To o ponad 40 procent więcej niż w 2010 roku - pisze Rzeczpospolita.

Jak wynika z szacunków instytutu badawczego SMG/KRC MillwardBrown, marka Mleczny Start posiada już niemal 9 proc. rynku kaszek dla dzieci, którego wartość przekracza 220 mln złotych. Wyprzedają ją BoboVita należąca do firmy Nutricia Polska z grupy Danone (53,4 proc. rynku) oraz Nestle (26,5 proc.).

Mleczny Start jest pierwszą kaszką przeznaczoną dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Kaszka Lubelli, Danone i Biedronki jest, jak wyjaśniają firmy, pierwszym w Polsce produktem z misją społeczną, czyli ma pomagać w zmniejszaniu problemu niedożywienia wśród polskich dzieci - czytamy w Rzeczpospolitej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH