REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rośnie świadomość polskich konsumentów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 10-10-2016, 10:30
Rośnie świadomość polskich konsumentów
Piotr Dąbrowski, prezes Gminnej Mleczarni w Pierzchnicy

My jesteśmy przykładem, że jednak świadomość konsumentów rośnie. Jesteśmy przykładem, że udaje się znaleźć odbiorców dla produktów regionalnych, specyficznych i droższych zarazem - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Piotr Dąbrowski, prezes Gminnej Mleczarni w Pierzchnicy.

REKLAMA

Zaznacza przy tym, że z roku na rok spółdzielnia ma coraz więcej sygnałów, że produkt regionalny będzie miał swojego klienta. - Nawet w tych sklepach dużych, wielkopowierzchniowych jest coraz większe zainteresowanie właśnie produktami niszowymi, w tym regionalnymi – dodaje Piotr Dąbrowski.

Jak mówi prezes, Gminna Mleczarnia w Pierzchnicy nie planuje zwiększenia mocy przerobowych, ale nieunowocześnienie na pewno tak. Będziemy unowocześniać pakowanie i samo opakowanie. Klient także chce widzieć zmiany i często kupuje oczami. Opakowanie nie może być obecnie siermiężne, trzeba nadążać za ogólnymi trendami i staramy się to robić. W tym kierunku będziemy zmierzać – mówi Piotr Dąbrowski.

Zarząd zamierza także poprawić organizacje pracy. - W ten sposób będziemy się na pewno rozwijać. Natomiast nie planujemy zwiększać produkcji, gdyż w ten sposób weszlibyśmy na wyższy poziom i tracili nasz atut regionalności. Nie chcemy tego. Więc pozostaniemy na naszym obecnym poziomie skupu i przetwórstwa mleka – mówi prezes Dąbrowski.

Pierzchnica leży w centralnej części województwa świętokrzyskiego. Gminna Mleczarnia w Pierzchnicy sp. z o.o. rozpoczęła swoją działalność w 1996 roku. Pomimo stosunkowo krótkiej historii zdobyła zaufanie klientów dzięki niepowtarzalnemu smakowi tradycyjnie wytwarzanych produktów oraz ich wysokiej jakości. Wartym podkreślenia jest fakt, że wyroby Mleczarni pozbawione są jakichkolwiek środków konserwujących oraz sztucznych barwników. Potwierdza to członkostwo Mleczarni w Sieci Dziedzictwo Kulinarne Świętokrzyskie.

Mleczarnia współpracuje z niewielkimi gospodarstwami gdzie zwierzęta są żywione w sposób tradycyjny (w przeciwieństwie do dużych ferm mlecznych gdzie podstawą żywienia są sianokiszonki oraz dodatki paszowe). Latem wypas na łące, zimą sianem pozyskanym z użytków zielonych. Firma od blisko 20 lat zajmuje się tradycyjną produkcją twarogów. Posiada certyfikat jakości „Jakość Tradycja” oraz jest laureatem wielu nagród. Produkty Mleczarni wyróżniają się unikatowym znakiem „naturalne świętokrzyskie”.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH