Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rośnie świadomość polskich konsumentów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 10-10-2016, 10:30
Rośnie świadomość polskich konsumentów
Piotr Dąbrowski, prezes Gminnej Mleczarni w Pierzchnicy

My jesteśmy przykładem, że jednak świadomość konsumentów rośnie. Jesteśmy przykładem, że udaje się znaleźć odbiorców dla produktów regionalnych, specyficznych i droższych zarazem - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Piotr Dąbrowski, prezes Gminnej Mleczarni w Pierzchnicy.

Zaznacza przy tym, że z roku na rok spółdzielnia ma coraz więcej sygnałów, że produkt regionalny będzie miał swojego klienta. - Nawet w tych sklepach dużych, wielkopowierzchniowych jest coraz większe zainteresowanie właśnie produktami niszowymi, w tym regionalnymi – dodaje Piotr Dąbrowski.

Jak mówi prezes, Gminna Mleczarnia w Pierzchnicy nie planuje zwiększenia mocy przerobowych, ale nieunowocześnienie na pewno tak. Będziemy unowocześniać pakowanie i samo opakowanie. Klient także chce widzieć zmiany i często kupuje oczami. Opakowanie nie może być obecnie siermiężne, trzeba nadążać za ogólnymi trendami i staramy się to robić. W tym kierunku będziemy zmierzać – mówi Piotr Dąbrowski.

Zarząd zamierza także poprawić organizacje pracy. - W ten sposób będziemy się na pewno rozwijać. Natomiast nie planujemy zwiększać produkcji, gdyż w ten sposób weszlibyśmy na wyższy poziom i tracili nasz atut regionalności. Nie chcemy tego. Więc pozostaniemy na naszym obecnym poziomie skupu i przetwórstwa mleka – mówi prezes Dąbrowski.

Pierzchnica leży w centralnej części województwa świętokrzyskiego. Gminna Mleczarnia w Pierzchnicy sp. z o.o. rozpoczęła swoją działalność w 1996 roku. Pomimo stosunkowo krótkiej historii zdobyła zaufanie klientów dzięki niepowtarzalnemu smakowi tradycyjnie wytwarzanych produktów oraz ich wysokiej jakości. Wartym podkreślenia jest fakt, że wyroby Mleczarni pozbawione są jakichkolwiek środków konserwujących oraz sztucznych barwników. Potwierdza to członkostwo Mleczarni w Sieci Dziedzictwo Kulinarne Świętokrzyskie.

Mleczarnia współpracuje z niewielkimi gospodarstwami gdzie zwierzęta są żywione w sposób tradycyjny (w przeciwieństwie do dużych ferm mlecznych gdzie podstawą żywienia są sianokiszonki oraz dodatki paszowe). Latem wypas na łące, zimą sianem pozyskanym z użytków zielonych. Firma od blisko 20 lat zajmuje się tradycyjną produkcją twarogów. Posiada certyfikat jakości „Jakość Tradycja” oraz jest laureatem wielu nagród. Produkty Mleczarni wyróżniają się unikatowym znakiem „naturalne świętokrzyskie”.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.