Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rośnie wartość marki Mlekovita

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 28-11-2014, 16:48

Mlekovita systematycznie pracuje nad budową silnej, wiarygodnej marki, dzięki czemu po raz kolejny w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek okazała się najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki. Jej wartość wzrosła w ciągu roku aż o 15 proc.

Silna marka jest siłą napędową konkurencyjności, symbolem jakości, wiodącej pozycji na rynku, prestiżu oraz uznania. Pomaga nie tylko podtrzymać dobre relacje z dotychczasowymi klientami, ale i zdobywać nowych, budując i utrzymując ich lojalność, gdyż najchętniej wybierają produkty markowe, wiedząc, że dobry brand to gwarancja satysfakcji oraz oryginalności. Marka Mlekovita to zaś obietnica stabilności, gwarancja jakości i powszechnej dostępności produktów - to przede wszystkim satysfakcja i spełnienie oczekiwań konsumenta poprzez stałe udoskonalanie i wprowadzanie innowacji tak produktowych, jak i technologicznych.

W XI edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej" Mlekovita już po raz kolejny okazała się najcenniejszą marką produkcyjnego sektora gospodarki i liderem ryku spożywczego. Pod względem wartości marka Mlekovita jest wyceniana na 1,57 mld złotych, czyli aż o 15% więcej niż przed rokiem i blisko siedem razy więcej - czyli aż o 1,34 mld zł więcej - niż w 2004 r., kiedy zadebiutowała w rankingu. Ponadto Mlekovita w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2014 jest nie tylko pierwszą marką mleczarską w zestawieniu, ale również pierwszym przedstawicielem sektorów spożywczego i produkcyjnego. Wart podkreślenia jest również fakt, iż w sektorze spożywczym jedynie nieco ponad 40% marek zanotowało wzrost wartości (w tym niemal połowa znacznie poniżej 10%), w branży mleczarskiej zaś - tylko 6 z 15 uwzględnionych. Piętnastoprocentowy wzrost wartości marki Mlekovita jest tym większym sukcesem, iż spośród marek mleczarskich jest on nie tylko najwyższy, ale i najbardziej znaczący: średni wzrost wartości pięciu pozostałych marek, które zwiększyły swoja wartość, ujętych w Rankingu w kategorii „Mleko i przetwory mleczne", wyniósł ok. 4%.

Opublikowany przez Rzeczpospolitą Ranking Najcenniejszych Polskich Marek jest rzetelnym obrazem polskiego rynku, na którym towary wysokiej jakości połączone z wysoko cenioną marką stają się coraz popularniejsze i to im konsumenci ufają bardziej niż markom słabszym. Podstawowym kryterium selekcji marek była ich polskość, rozumiana jako miejsce ich narodzin, a także metoda opłat licencyjnych (tzn. hipotetycznych opłat, jakie ponosiłby użytkownik marki, gdyby korzystała z marki na podstawie umowy licencyjnej) oraz wyceny marek według danych twardych (finansowych, czyli wartości sprzedaży) i miękkich.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 885) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH