Rośnie zainteresowanie kampanią Energia 2013 prowadzoną przez ZPPM i Grupa Kupiecka PL

Kampania „Energia 2013" prowadzona wspólnie przez ZPPM i firmę Grupa Kupiecka PL spotkała się z nadzwyczaj dużym zainteresowaniem branży mleczarskiej. - Co jakiś czas otrzymujemy nowe zgłoszenia lub przynajmniej zapytania dotyczące warunków przystąpienia do grupy zakupowej i potencjalnych korzyści - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Marcin Hydzik, prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka.
- Liczymy po cichu na efekt kuli śniegowej - mówi Hydzik - im więcej firm zgłosi przynajmniej wstępny akces do grupy tym zyski, a w zasadzie oszczędności wynikające ze wspólnych zakupów energii mogą być potencjalnie większe dla wszystkich uczestników tej kampanii zakupowej. Nadal zapraszamy do współpracy i to nie tylko firmy członkowskie ZPPM.
Ponadto, Związek niejako idąc za ciosem, postanowił wesprzeć finansowany ze środków UE, projekt koordynowany przez Uniwersytet w Modenie, dotyczący termomodernizacji zakładów serowarskich.
- W razie akceptacji przez Komisję Europejską wniosku o dofinansowanie, będziemy szukać w Polsce firm serowarskich, zainteresowanych poddaniem się audytowi termicznemu. W ramach realizacji projektu kilka firm zostanie wytypowanych do bardziej szczegółowych badań studium przypadku, które będą skutkować m.in. otrzymaniem przez dany zakład, będący przedmiotem studium, kompletnej dokumentacji, zawierającej zalecenia modernizacyjne, których realizacja umożliwi oszczędności energii, a zatem i kosztów produkcji. Projekt jest skierowany do sektora małych i średnich przedsiębiorstw - mówi prezes Hydzik.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!