Rusza druga faza kampanii Capresi
5 lipca b.r. rusza druga faza kampanii telewizyjnej dla marki Capresi, wchodzącej w skład portfolio Grupy Polmlek, producenta serów Warmia i innych artykułów mleczarskich.
- Powtórna emisja spotów 30" i 15", stworzonych przez agencję Legend Group, jest efektem spektakularnego sukcesu pierwszej odsłony kampanii (luty 2010), w wyniku której sprzedaż Capresi wzrosła kilkukrotnie - zapewniają przedstwaiciele Grupy Polmlek.
Emisja spotów TV potrwa do końca lipca. Kampania będzie widoczna w następujących stacjach: TVN, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TV4, Polsat 2, Discovery, kanały w pakiecie At media.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!