Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mleko

Rusza kolejna edycja kampanii nt. mleka

Rusza kolejna edycja bezpłatnej kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”, sfinansowanej ze środków Funduszu Promocji Mleka i skierowanej do uczniów w wieku 6-10 lat, ich rodziców i nauczycieli. Placówki mogą zgłaszać się do udziału przez cały 2020 r.

Rusza kolejna edycja kampanii nt. mleka
Rusza kampania promocji mleka /fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl/PIM
Data: 31-01-2020, 13:48

Kampanię „Mamy kota na punkcie mleka” realizuje Polska Izba Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi najmłodszych na zalety mleka i produktów mlecznych oraz wskazanie powodów, dla których powinny być one obecne w codziennej diecie. Aby wiedza ta została przekazana dzieciom w sposób atrakcyjny, zadbają o to kot Mleczysław i Mleczna Kita – bohaterowie kampanii. Są to ulubieńcy dzieci, którzy zachęcają ich do zdrowego odżywiania w oparciu o mleko. Atrakcyjne materiały edukacyjne, ciekawe konkursy z nagrodami oraz możliwość przeprowadzenia wyjątkowych zajęć w oparciu o kocie materiały - to tylko niektóre z korzyści wynikających z wzięcia udziału w programie.

A dlaczego mleko powinno się znaleźć w codziennej diecie każdego ucznia? Dlatego, że zawiera m.in. łatwo przyswajalne białko, witaminy A, D, E, K oraz z grupy B, a także składniki mineralne - odpowiedzialny za mocne kości i zęby wapń, pomagający w koncentracji magnez oraz potas. Tak więc recepta na szkolne sukcesy jest prosta. Aby poprawić pamięć i koncentrację, należy spożywać mleko i produkty mleczne. Codzienne spożywanie nabiału wzmacnia też odporność, układ krążenia i pracę mięśni. Dlatego produktów mlecznych nie powinno zabraknąć nie tylko w diecie najmłodszych, ale osób w każdym wieku.

Wiek szkolny dziecka to czas, w którym kształtują się ich nawyki żywieniowe. Jeśli teraz zyskają one odpowiednią wiedzę na temat właściwego odżywiania i roli produktów mlecznych, wyrobią sobie nawyk sięgania po nie także w dorosłym życiu.

Aby dołączyć do programu, wystarczy wypełnić deklarację, którą można znaleźć na stronie www.kochammleko.pl. Należy ją wypełnić i przesłać drogą elektroniczną na adres: promocja@izbamleka.pl lub wysłać pocztą na adres: Polska Izba Mleka, ul. Mickiewicza 7 lok. 23, 15-213 Białystok. Mleczna kampania obejmuje swoim zasięgiem szkoły z całej Polski, a udział w programie jest całkowicie bezpłatny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

promocja mleka RSS ALERT    /    Mam kota na punkcie mleka RSS ALERT    /    Polska Izba Mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.183.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.