Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Ruszyła kolejna kampania marki Łaciate

Inwestujemy w przyszłość. Polski konsument się zmienia. Warto mu przypomnieć źródło naszego Łaciatego - zdrowego, naturalnego mleka od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski. Łaciate istnieje już ponad 20 lat. Wciąż jest najbardziej rozpoznawalną marką mleka w Polsce. Nie osiadamy jednak na laurach. Cały czas chcemy podtrzymać i kreować świadomość marki nawet tak silnej i pozytywnie kojarzonej jak Łaciate - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol z Grajewa.

Ruszyła kolejna kampania marki Łaciate
Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol z Grajewa

Dlaczego mleko Łaciate jest „Białe po mamie i zdrowe po byku” będzie można przekonać się już z początkiem września. Wtedy rusza kampania reklamowa zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, tematycznych jak również kampania VOD w Internecie. Spoty będą emitowane do końca roku. We wrześniu pojawią się także bilboardy. Przez miesiąc blisko tysiąc tablic będzie widocznych w największych miastach Polski.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet Jakubowska/Gronowski. Za produkcję odpowiadał Film Reaktor. Postprodukcja należała do Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Łaciate powstało w 1995 r. i od razu zyskało uznanie konsumentów. Jest pierwszym mlekiem UHT w Polsce – do dziś wiedzie prym w tej kategorii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

łaciate RSS ALERT    /    Ewa Gromadzka RSS ALERT    /    Mlekpol RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Pracownik Spomleku 2016-09-20 08:05:53
    Reklama bomba, zabawna, wzbudza miłe odczucia (miłość) i przekonuje o zdrowiu. Gratulacje

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.146.195.24
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.