REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ruszyła nowa kampania śmietany Zott

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 29-02-2016, 14:46

Od dnia pierwszego marca br. firma Zott Polska wprowadza silną kampanię na terenie Warszawy pod hasłem reklamowym „Śmietanka Warszawy”.

REKLAMA

Komunikacja skierowana jest do mieszkańców Warszawy i okolic. Celem akcji jest zachęcenie zarówno do zakupu tych konsumentów, którzy już znają i uwielbiają śmietanę firmy Zott, jak i tych, którzy dotychczas nie odkryli jej smaku. W Polsce śmietana należy do artykułów pierwszej potrzeby i znajduje doskonałe zastosowanie w kuchni, wzbogacając smak zup, sosów, sałatek i innych potraw.

Niniejsza kampania śmietany Zott Natur nawiązuje do polskich tradycyjnych symboli miasta. - Polacy coraz chętniej dowiadują się o tradycji i historii swojego miasta oraz wykazują przywiązanie do regionu, z którego pochodzą. Stąd pomysł aby komunikację o produktach, idealnych do wykorzystania w kuchni regionalnej, kierować bezpośrednio do mieszkańców danego regionu – powiedziała Izabela Winsztal, Senior Brand Manager linii produktowej Zott Natur.

 Autorem kreacji kampanii jest agencja GDP, a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • reklama w Polsce 04-03-2016, 14:50:
AGENCJA GPD, a nie GDP! :)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH