Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rynek wymaga jakości

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 20-08-2015, 10:44
Rynek wymaga jakości
Jacek Wyrzykiewicz /fot.Hochland

Zrozumienie roli i potrzeby jakości jest kluczową kwestią na dzisiejszy rynku FMCG. Jakość spełnia oczekiwania klientów i konsumentów, pomaga sprzedawać produkt, buduje silną markę, a także pozwala na unikanie strat. Producent, który kreuje wysokiej klasy produkty – śpi spokojnie – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.

 Jak mówi, jakość produktu w firmie nie jest „zamknięta” w laboratorium mikrobiologicznym. - Obecna jest w całym procesie tworzenia - w sprzedaży, technice, rozwoju produktu. Nie ma od tego odwrotu – i jest to bardzo pozytywna tendencja. Jakość, to nie tylko dbałość o odpowiednie surowce, opakowania czy produkty, lecz także jakość naszej współpracy jako firmy, zespołów i ludzi – mówi Jacek Wyrzykiewicz. Zakłady produkcyjne Hochland Polska posiadają wdrożone systemy jakości potwierdzone certyfikatami. Każdy z zakładów posiada certyfikat IFS (International Food Standard), dodatkowo zakład w Kaźmierzu może pochwalić się certyfikatem BRC (British Retail Consortium), a zakład w Węgrowie pomyślnie przeszedł audyt na zgodność z wymaganiami restrykcyjnego systemu jakości McDonald SQMS (Supplier Quality Management System).

 Podstawą są tzw. Dobre Praktyki Produkcyjne (GMP), czyli zbiór podstawowych zasad dotyczących zmienności cech produktów, higieny produkcji i zapobiegania wytwarzaniu produktów niespełniających wymagań jakościowych. Kolejny element to system HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point - System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli), mający na celu zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego żywności. Na wszystkich etapach produkcji i dystrybucji żywności niezwykle ważne jest analizowanie zagrożeń pod kątem jakości zdrowotnej oraz przeciwdziałanie wszelkim tego typu zagrożeniom.

 W myśl strategii firmy, jakość i innowacje stanowią dla Hochland warunek konieczny utrzymania pozycji lidera na półce sklepowej i w świadomości konsumentów. - Chcemy, by nasza marka i oferowane produkty najtrafniej odpowiadały na wszystkie serowe potrzeby. W naszym modelu biznesowym to właśnie klienci są najważniejsi. Na każdym etapie - kreacji, produkcji, dostarczenia do sklepu – nieustannie dążymy do perfekcji – wyjaśnia Wyrzykiewicz. Najcenniejsze, z punktu widzenia budowania pozycji marek, są innowacje kreujące nowe okazje i zwyczaje konsumenckie, jak chociażby Almette Fruit. Dzięki takiemu działaniu, półka serowa dynamicznie się zmienia, co jest atrakcyjne dla konsumentów. - Stawiamy na ciągłe udoskonalanie swojej oferty poprzez odpowiedni dobór smaków, a tworzenie nowych kategorii to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • naturalny 21-08-2015, 15:16:
Składniki szkodliwe : E450(difosforany)zakłóca trawienie,zmniejsza przyswajanie żelaza, magnezu, wapnia. E339 (fosforany sodu)zakłóca trawienie,E330 kwas cytrynowy rakotwórczy
  • życie 21-08-2015, 12:58:
Naturalny :) Proszę zapoznaj się z technologią mleczarską i dopiero się wypowiadaj> a jak robisz dżem w domu to co dodajesz???? spójrz na etykiety innych firm i dopiero zobaczysz że ta jest ok.
  • naturalny 20-08-2015, 12:17:
Na nic te wszystkie certyfikaty, one nie zachęcą mnie do zakupów jeśli skład będzie nadal wyglądał następująco - Hochland Emmentaler. Ser topiony do smarowania,składniki: woda, ser, masło, odtłuszczone mleko w proszku, białka mleka, aromat (zawiera mleko), sole emulgujące: E450, E452, E339, ser Emmentaler (1%), sól, regulatory kwasowości: E331 i kwas cytrynowy, barwnik: karoteny

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH