Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Satino od Bakomy w nowej kampanii reklamowej

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 24-02-2010, 10:20

W telewizji ruszyła kampania reklamowa nowego wariantu deserów Satino. Akcję - obejmującą również działania w radiu i internecie - przygotowały agencja reklamowa Hand Made i dom mediowy Macroscope OMD - informuje serwis Wirtualnemesdia.pl.

Przekaz wspiera wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu tego produktu - śmietankowego Satino Panna Cotta z polewą karmelową lub malinową.

Akcja pod hasłem „Chwila dla zmysłów" obejmuje od 19 lutego telewizję (30- i 15-sekundowe spoty w głównych stacjach), a także radio (działania sponsoringowe w Chilli Zet) oraz internet (serwis satynowarandka.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do 7 marca - przygotowała agencja reklamowa Hand Made, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH