Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Serenada Spomleku nie tylko na kanapce

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 21-11-2016, 13:12
Serenada Spomleku nie tylko na kanapce
fot. mat. pras.

Czy ser, nieodłączny składnik kanapek, pizzy i wielu innych dań może być szybką przekąską? Odpowiedź brzmi „tak” – przekonuje Spomlek w kampanii, przygotowanej przez agencję Albedo Marketing.

Kanapa z hasłem „Nie tylko na kanapce” – ta gra słów i przedmiotu stanowi oś kampanii promującej nowy produkt w portfolio marki Serenada: ser salami w formie wygodnej przekąski.

W ramach eventów, organizowanych w centrach handlowych, biurowcach i uczelniach konsumenci mają okazję spróbować znanego im produktu w zupełnie nowej formie. Degustacje połączone są z szeregiem animacji dla dorosłych i dzieci, takimi jak kręcenie hula – hop, foto sesje z wykorzystaniem aparatów Instax czy też malowanie twarzy.

- Ser to kolejny produkt z naszych lodówek, który debiutuje na rynku przekąsek gotowych do spożycia. Jest on dedykowany konsumentom aktywnym, którzy często sięgają po przekąski w biegu, na ulicy – mówi Jagoda Jankowska z Albedo Marketing. - To zupełnie nowe zastosowanie powszechnie znanego produktu, dlatego aby zwrócić na niego uwagę klientów potrzebowaliśmy niestandardowych działań. Zdecydowaliśmy się pokazać, że tak, jak wokół kanapy, jednoznacznie kojarzonej z leniuchowaniem może się sporo dziać, tak ser salami może służyć nie tylko do przygotowania tradycyjnej kanapki – dodaje.

Równie istotnym elementem kampanii jest odejście od standardowej formy samplingu produktu, podkreślające jego całkiem nowe zastosowanie

- Zależało nam na całkowitym odejściu od tradycyjnego spojrzenia na ser. Nasza kampania łączy poczęstunek z animacjami w ramach wydarzeń organizowanych poza przestrzenią sklepu. To zdecydowanie zwraca uwagę. Liczymy, że dzięki naszej akcji Salami w sam raz na raz stanie się nową ulubioną przekąską konsumentów w każdym wieku – komentują przedstawiciele działu marketingu firmy Spomlek, właściciela marki Serenada.

Działania w ramach kampanii promującej nowy produkt Spomleku prowadzone będą do końca listopada w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Lublinie. Dzięki rozwojowi struktury i utworzeniu w Albedo Marketing działu field marketingu, kampania została zrealizowana w stu procentach w oparciu o zasoby agencji.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 022) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH