REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Serenada Spomleku nie tylko na kanapce

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 21-11-2016, 13:12
Serenada Spomleku nie tylko na kanapce
fot. mat. pras.

Czy ser, nieodłączny składnik kanapek, pizzy i wielu innych dań może być szybką przekąską? Odpowiedź brzmi „tak” – przekonuje Spomlek w kampanii, przygotowanej przez agencję Albedo Marketing.

REKLAMA

Kanapa z hasłem „Nie tylko na kanapce” – ta gra słów i przedmiotu stanowi oś kampanii promującej nowy produkt w portfolio marki Serenada: ser salami w formie wygodnej przekąski.

W ramach eventów, organizowanych w centrach handlowych, biurowcach i uczelniach konsumenci mają okazję spróbować znanego im produktu w zupełnie nowej formie. Degustacje połączone są z szeregiem animacji dla dorosłych i dzieci, takimi jak kręcenie hula – hop, foto sesje z wykorzystaniem aparatów Instax czy też malowanie twarzy.

- Ser to kolejny produkt z naszych lodówek, który debiutuje na rynku przekąsek gotowych do spożycia. Jest on dedykowany konsumentom aktywnym, którzy często sięgają po przekąski w biegu, na ulicy – mówi Jagoda Jankowska z Albedo Marketing. - To zupełnie nowe zastosowanie powszechnie znanego produktu, dlatego aby zwrócić na niego uwagę klientów potrzebowaliśmy niestandardowych działań. Zdecydowaliśmy się pokazać, że tak, jak wokół kanapy, jednoznacznie kojarzonej z leniuchowaniem może się sporo dziać, tak ser salami może służyć nie tylko do przygotowania tradycyjnej kanapki – dodaje.

Równie istotnym elementem kampanii jest odejście od standardowej formy samplingu produktu, podkreślające jego całkiem nowe zastosowanie

- Zależało nam na całkowitym odejściu od tradycyjnego spojrzenia na ser. Nasza kampania łączy poczęstunek z animacjami w ramach wydarzeń organizowanych poza przestrzenią sklepu. To zdecydowanie zwraca uwagę. Liczymy, że dzięki naszej akcji Salami w sam raz na raz stanie się nową ulubioną przekąską konsumentów w każdym wieku – komentują przedstawiciele działu marketingu firmy Spomlek, właściciela marki Serenada.

Działania w ramach kampanii promującej nowy produkt Spomleku prowadzone będą do końca listopada w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Lublinie. Dzięki rozwojowi struktury i utworzeniu w Albedo Marketing działu field marketingu, kampania została zrealizowana w stu procentach w oparciu o zasoby agencji.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 616) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH