Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Serowe trendy na 2018 rok

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 15-01-2018, 11:36
Serowe trendy na 2018 rok
fot. Spomlek

Są ważnym źródłem wapnia, białka oraz witaminy B12. Istnieje ich wiele gatunków – dzieli się je np. ze względu na czas dojrzewania, proces produkcyjny, konsystencję czy rodzaj mleka. Sery, bo o nich mowa, od lat goszczą na stołach Polaków, zachwycając smakiem i różnorodnością. Jak będziemy spożywać sery w 2018 roku?

Po pierwsze – wygodnie

– Sery konfekcjonowane i paczkowane będą cieszyć się największym zainteresowaniem konsumentów, zwłaszcza tych w dużych miastach – przewiduje Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR firmy Spomlek, producenta serów m.in. marki Serenada i Skarby Serowara. – Będziemy stawiali na wygodę. Dlatego najlepiej sprawdzą się produkty już pokrojone, w małych estetycznych opakowaniach, dzięki którym spożycie sera będzie łatwe i przyjemne. Również wszelkie tarte wersje serów będą interesowały konsumentów, bo po prostu ułatwiają gotowanie – dodaje Pożarowszczyk.

I rzeczywiście, w portfolio wielu marek można zauważyć pojawienie się serów np. w porcjach „w sam raz na raz” – np. Serenada wprowadziła na przełomie 2016/2017 roku opakowania zawierające 4 plasterki sera Salami. I nie trzeba już szukać lodówki, by schować resztę, nie trzeba martwić się o jego świeżość. Opakowanie „w sam raz na raz” – jak sama nazwa wskazuje – jest idealne na jedną przekąskę.

Po drugie – jakościowo

– Coraz większe znaczenie ma dla konsumenta jakość produktu, dlatego wśród producentów panuje trend premiumizacji, czyli sprzedaży produktów lepszej jakości – informuje Emilia Pożarowszczyk. – Mimo iż to cena ciągle gra pierwsze skrzypce w sklepie przy decyzji zakupowej, konsument nie wróci jednak do produktu, który jest słabej jakości i nie spełnia jego oczekiwań, nawet jeśli cena będzie kusząca. Dlatego Polacy coraz częściej sięgają po sery długodojrzewające, zaliczane do produktów premium, które cechuje przede wszystkim wspaniała jakość i smak, którego nie da się zapomnieć. Spomlek jako pierwszy w Polsce zaoferował swoim konsumentom ser długodojrzewający, Bursztyn, który w zeszłym roku obchodził już swoje 15–lecie ­– mówi Emilia Pożarowszczyk i dodaje: ­– Wychodząc też naprzeciw oczekiwaniom miłośników serów, wpisując się w trend convenience, proponujemy tartą wersję sera Bursztyn, w opakowaniach 100 g, bo takie konsumenci bardzo cenią. Dzięki temu używanie Bursztyna do różnych potraw jest niezwykle proste i przyjemne, a o to w gotowaniu chodzi.

Po trzecie – z pomysłem

Konsumenci lubią być inspirowani, dlatego warto pokazywać im, jak mogą wykorzystać sery w codziennym „pichceniu”. – Bo ser można spożywać przecież nie tylko na kanapce – trafnie komentuje Emilia Pożarowszczyk. Dlatego kolejnym trendem w 2018 roku jest spożywanie serów z pomysłem i korzystanie z przepisów, które inspirują i pokazują, jak tak popularny produkt można wykorzystać w nietypowym daniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.