Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Sertop: Czy niskokaloryczność ma znaczenie w handlu?

Okazuje się, że nie do końca, bowiem trend na fit produkty zastąpiła moda na jakość i lokalny charakter. Bo teraz liczy się przede wszystkim skład danego produktu, jego lokalny charakter i brak sztucznych dodatków oraz konserwantów - mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.

Sertop: Czy niskokaloryczność ma znaczenie w handlu?
Aneta Będkowska /fot. Sertop

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 25-10-2019, 14:38

Jej zdaniem Polacy są coraz bardziej świadomi wpływu diety na ich zdrowie, co w decydującym stopniu wpływa na zawartość ich koszyka zakupowego.

- To właśnie z tego powodu nasze najnowsze sery topione w plastrach cieszą się tak dużym zainteresowaniem ze strony samych konsumentów, jak i partnerów handlowych, zadowolonych z ich sprzedaży. Produkty te, występują w smakach znanych już polskiemu konsumentowi, jednak forma ich pakowania daje jeszcze więcej możliwości, bo pojedyncze pakowanie każdego plastra zapobiega marnowaniu żywności. Ich skład dopracowaliśmy do perfekcji, spełniając tym samym oczekiwania najwybredniejszych smakoszy. Nasze sery pozbawione są zarówno GMO, jak i glutenu, co sprawia, że mogą je jeść także alergicy i osoby unikające tego składnika w diecie - uważa Aneta Będkowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aneta Będkowska RSS ALERT    /    Sertop RSS ALERT    /    serki topione RSS ALERT    /    serki topione Sertop RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.3.146
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.