Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sertop docenia siłę przyzwyczajeń konsumentów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 16-08-2017, 15:14
Sertop docenia siłę przyzwyczajeń konsumentów
Aneta Będkowska /fot. Sertop

„Poproszę to, co zawsze” to najczęściej słyszane słowa sprzedawców w małych, osiedlowych sklepikach. Klienci kupują to, co znają, bo wiedzą, że dany produkt, pod marką konkretnego producenta i o konkretnym smaku spełni ich oczekiwania. Bo każdy z nas ma swoje, osobiste preferencje i zwykle wybiera znane sobie produkty. Kupując ulubione płatki śniadaniowe czy serek topiony mamy pewność, że śniadanie będzie udane, a nasze dzieci nie będą grymasić.

To przywiązanie do marki ma tak silne znaczenie, że producenci często rezygnują z większych zmian zarówno składu, jak i szaty graficznej opakowań produktów, bo wiedzą, że takie zmiany mogą wzbudzić wątpliwości konsumentów i w efekcie rezygnację z zakupu. Sertop, tyski producent serków topionych, pomimo ponad 50-cioletniej obecności na rynku, do dnia dzisiejszego sprzedaje swoje produkty praktycznie w niezmienionej formie. – Dzięki tym zabiegom nasi konsumenci mają 100% pewność, że kupują to, co dotychczas, a my jesteśmy zadowoleni z tego, że możemy spełnić ich oczekiwania - mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.

- Bo w końcu zadowolenie klienta jest priorytetem każdego producenta, o czym warto pamiętać, wprowadzając zmiany w designie opakowań czy logotypów. W niektórych przypadkach wystarczy ich delikatny lifting, ponieważ większe zmiany mogą spowodować więcej szkody niż pożytku. Podobne zasady obowiązują w dobieraniu asortymentu sklepów, ponieważ klienci przywiązują się nie tylko do opakowań, ale i konkretnych smaków. Na przestrzeni roku, widzimy, jak rotują dane produkty i które z nich sprzedają się w określonych porach roku. Złoty Ementaler, nasz kultowy produkt oraz serki, wyprodukowane na bazie tradycyjnych, żółtych serów np. Tylżycki, Edam czy Gouda dobrze rotują przez cały rok – dodaje Aneta Będkowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.