Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sertop docenia siłę przyzwyczajeń konsumentów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 16-08-2017, 15:14
Sertop docenia siłę przyzwyczajeń konsumentów
Aneta Będkowska /fot. Sertop

„Poproszę to, co zawsze” to najczęściej słyszane słowa sprzedawców w małych, osiedlowych sklepikach. Klienci kupują to, co znają, bo wiedzą, że dany produkt, pod marką konkretnego producenta i o konkretnym smaku spełni ich oczekiwania. Bo każdy z nas ma swoje, osobiste preferencje i zwykle wybiera znane sobie produkty. Kupując ulubione płatki śniadaniowe czy serek topiony mamy pewność, że śniadanie będzie udane, a nasze dzieci nie będą grymasić.

To przywiązanie do marki ma tak silne znaczenie, że producenci często rezygnują z większych zmian zarówno składu, jak i szaty graficznej opakowań produktów, bo wiedzą, że takie zmiany mogą wzbudzić wątpliwości konsumentów i w efekcie rezygnację z zakupu. Sertop, tyski producent serków topionych, pomimo ponad 50-cioletniej obecności na rynku, do dnia dzisiejszego sprzedaje swoje produkty praktycznie w niezmienionej formie. – Dzięki tym zabiegom nasi konsumenci mają 100% pewność, że kupują to, co dotychczas, a my jesteśmy zadowoleni z tego, że możemy spełnić ich oczekiwania - mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.

- Bo w końcu zadowolenie klienta jest priorytetem każdego producenta, o czym warto pamiętać, wprowadzając zmiany w designie opakowań czy logotypów. W niektórych przypadkach wystarczy ich delikatny lifting, ponieważ większe zmiany mogą spowodować więcej szkody niż pożytku. Podobne zasady obowiązują w dobieraniu asortymentu sklepów, ponieważ klienci przywiązują się nie tylko do opakowań, ale i konkretnych smaków. Na przestrzeni roku, widzimy, jak rotują dane produkty i które z nich sprzedają się w określonych porach roku. Złoty Ementaler, nasz kultowy produkt oraz serki, wyprodukowane na bazie tradycyjnych, żółtych serów np. Tylżycki, Edam czy Gouda dobrze rotują przez cały rok – dodaje Aneta Będkowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 969) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH