Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Sertop: Jak zwiększyć sprzedaż serków topionych w sklepach?

W kategorii serków topionych istotny wpływ na generowanie sprzedaży mają pojawiające się coraz to nowe mody żywieniowe, a także sezonowość, która ma decydujący wpływ na decyzje smakowe konsumenta. Bo o ile zimą w koszyku zakupowym często można znaleźć produkty z dodatkiem grzybów (pieczarki czy borowiki) lub z dodatkiem czosnku, o tyle wiosną i latem ulubionymi smakami Polaków są serki wykonane na bazie tradycyjnych serów twardych, takie jak: Złoty Ementaler, Gouda czy Tylżycki, a także te, z typowo wiosennymi dodatkami np. cebulką i szczypiorkiem – mówi Aneta Będkowska, marketing manager w Sertop sp. z o.o.

Sertop: Jak zwiększyć sprzedaż serków topionych w sklepach?
Aneta Będkowska /fot. Sertop

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 25-06-2019, 11:29

– Niebagatelny wpływ na sprzedaż ma także różnorodna forma pakowania serków topionych, która powinna być urozmaicona (np. serowe krążki, plastry lub kostki). W przypadku ograniczenia ilości miejsca na półce, ważne jest dostosowanie rodzaju opakowania do przeważających preferencji klientów naszego sklepu. Drugim istotnym elementem doboru jest lokalizacja sklepu. Jeżeli jest on zlokalizowany w pobliżu np. biurowca, to najlepiej rotującymi serkami będą te, w plastrach, z użyciem których pracownicy mogą w błyskawiczny sposób przygotować sobie kanapkę. Jeśli natomiast nasz sklep jest sklepem osiedlowym, to warto postawić na serki topione w kostce tzw. telewizorki, które wystarczą do przygotowania posiłku dla więcej niż jednej osoby. Kluczem do sukcesu jest po prostu obserwacja preferencji konsumentów i dostosowywanie się do ich bieżących potrzeb. Bo w końcu chodzi o to, aby klient opuścił nasz sklep zadowolony i ponownie wrócił na zakupy – mówi Aneta Będkowska.

 

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aneta Będkowska RSS ALERT    /    Sertop RSS ALERT    /    serki topione Sertop RSS ALERT    /    serki topione RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.137.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.