Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Sertop pamięta o srebrnym pokoleniu

Osoby w wieku +55 to chyba najczęściej „pomijana” grupa odbiorców, bo większość reklam dedykowana jest albo osobom młodym, albo seniorom. A przecież konsumenci w średnim wieku to całkiem spora grupa docelowa, która ma swoje konkretne potrzeby. Stąd bardzo ważne, aby producenci dostrzegli także srebrne pokolenie - mówi Aneta Będkowska  Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.

Sertop pamięta o srebrnym pokoleniu
Aneta Będkowska, Sertop

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 13-11-2018, 10:12

Zwraca uwagę, że osoby z tego przedziału wiekowego najczęściej poszukują w sklepach naturalnych, lokalnych i mocno nawiązujących do tradycji produktów, takich jak serki topione o smakach typowych dla polskiej kuchni (szynka, szczypiorek z cebulą, słonecznik, borowiki) czy regionalne sery smażone, mocno związane z tradycyjną kuchnią śląską.

- Pokolenie to żyje w zgodzie ze zdrowotnymi trendami, stąd chętnie kupowane jest przez nich także masło klarowane. Ze względu na doświadczenia życiowe potrafią w pełni wykorzystać możliwości kulinarne, jakie dają im te produkty. O ile dla młodego człowieka serek topiony to zazwyczaj wyłącznie produkt na kanapkę, o tyle dla osoby w wieku 55+ jest to także baza do przygotowania różnego rodzaju zup oraz sosów. Warto o tym pamiętać wprowadzając tego typu produkty do swojego sklepu - mówi Aneta Będkowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aneta Będkowska RSS ALERT    /    Sertop RSS ALERT    /    serki topione RSS ALERT    /    serki topione Sertop RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.