REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sertop podsumowuje miniony rok

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 22-01-2016, 13:55
Sertop podsumowuje miniony rok
Tomasz Kania, dyrektor ds. handlowych Sertop /fot.Sertop

Minione dwanaście miesięcy było dla nas czasem nie tylko intensywnego rozwoju, ale także rokiem wielu wyzwań, który zakończyliśmy z sukcesem realizując założone cele sprzedażowe. W zeszłym roku wyeksportowaliśmy ponad 30 proc. naszych wyrobów docierając do 20 krajów – powiedział Tomasz Kania, dyrektor ds. handlowych Sertop sp. z o.o.

REKLAMA

W 2015 roku Sertop zakończył unijny program promocyjny obejmujący takie rynki jak: Niemcy, Francja, ZEA, Chiny oraz Ukraina. - W ramach tego projektu wzięliśmy udział w licznych, międzynarodowych targach, misjach oraz seminariach, które umożliwiły nam zaprezentowanie naszego asortymentu nowym grupom odbiorców. Obecność na imprezach zaowocowała nowymi możliwościami handlowymi, co w bezpośredni sposób wpłynęło na nasze wyniki eksportowe – mówi Tomasz Kania.

Zdecydowanym liderem był, jak co roku serek Złoty Ementaler, nasz flagowy produkt, obecny na rynku od początku istnienia firmy. Podobną pozycję zachowały także serki, produkowane na bazie tradycyjnych, żółtych serów takie jak: Tylżycki czy Gouda. Popularność dodatków smakowych także nie uległa zmianie: najlepiej sprzedawały się serki z dodatkiem szynki, słonecznika oraz szczypiorku i cebulki. - Podsumowując: Polacy ponownie okazali się tradycjonalistami w kwestiach dotyczących zakupów. To właśnie przywiązanie do marki, konkretnych smaków i konkretnych opakowań zdecydowały w dużej mierze o zawartości koszyka zakupowego – mówi dyrektor ds. handlowych Sertop.

Jak mówi, w 2016 roku, podobnie, jak w latach poprzednich Sertop będzie skpiać się na wzmacnianiu wizerunku firmy, zarówno wśród odbiorców ostatecznych jak i partnerów handlowych. - Rok 2016 będzie dla nas rokiem szczególnym. Będziemy obchodzić ważny Jubileusz - 25-cio lecie istnienia Spółki SERTOP, który niewątpliwie będzie doskonałą okazją do wspólnych podsumowań naszej działalności – dodaje dyrektor Kania.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jakub 28-01-2016, 16:26:
Polska firma w 100%! Jakość I klasa! Tak trzymać!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH