Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Sery premium są modne

Sery premium są dziś modne. Każdy z nas chce być postrzegany jako osoba nietuzinkowa, oryginalna. Nasze gusta, upodobania wskazują innym na to kim jesteśmy, jacy jesteśmy. Wieczór ze znajomymi przy piwie i chipsach jest dziś passe – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Paweł Gaca, Wiceprezes Zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Sery premium są modne
Paweł Gaca, wiceprezes SM Spomlek

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 25-02-2019, 11:32

- Wino, najlepiej z małej winnicy lub ciekawego regionu i dobry ser, podany umiejętnie i zestawiony z ciekawymi dodatkami, to jest to, czym dziś chcemy podejmować przyjaciół w domu. Wszystko to za sprawą wyjątkowości, jaka towarzyszy momentowi konsumpcji, a tego dostarczają sery premium: Bursztyn, Rubin i Szafir. Wyróżnia je jakość, smak, unikalna receptura, specjalne warunki dojrzewania, czas dojrzewania, a wszystko podane w eleganckim, estetycznym opakowaniu – mówi Paweł Gaca.

Z ogólnych danych rynkowych dotyczących serów żółtych możemy wyczytać, że segment serów premium stanowi ok. 3% i na przestrzeni ostatnich kilku lat stale się umacnia. - W przypadku naszej mleczarni w zestawieniu 2018 roku z 2017 odnotowaliśmy 20% wzrost sprzedaży, co jest dla nas bardzo dobrym wynikiem, bo już zauważamy stopniową zmianę w upodobaniach konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po produkty z tej kategorii – mówi wiceprezes Spomleku.

Podkreśla, że firma umacnia pozycję lidera w tym segmencie, a jest to segment niedojrzały. Jego zdaniem, potrzeba około 20 lat pracy na tej kategorii by osiągnąć różnorodność produktową zbliżoną do półki np. niemieckiej. - Pierwsze miejsce na półkach premium dla Skarbów Serowara jest już zarezerwowane, a to oznacza, że nasz dobrze marżujący biznes będzie się tylko umacniał. To jest nasza przewaga konkurencyjna na trudnym rynku i w tym kierunku chcemy podążać – dodaje.

Jego zdaniem, trendy na rynku serów są podobne jak w całej branży spożywczej, bowiem wyznaczają je potrzeby i oczekiwania konsumentów. A te są coraz bardziej wygórowane. Producenci stają na głowie, żeby wyróżnić się na półce, zachęcić konsumenta do zakupu i zaoferować mu najwyższą jakość produktu, żeby podczas kolejnych zakupów ponownie sięgnął po to samo. W przypadku serów premium marka, jak nigdzie indziej ma ogromne znaczenie. W ślad za marką muszą stać takie argumenty jak wysoka jakość oraz unikalna receptura, natomiast cena odgrywa rolę już nieco mniejszą.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paweł Gaca RSS ALERT    /    Spomlek RSS ALERT    /    sery dojrzewające RSS ALERT    /    sery RSS ALERT    /    Skarby Serowara RSS ALERT    /    sery premium RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.51.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.