Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Shakira w kampanii marki Activia

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: pr
  • Data: 12-03-2014, 14:18

Danone ogłasza pierwszą w historii globalną kampanię marki Activia we współpracy z Shakirą, światową gwiazdą muzyki pop. Kampania odbędzie się pod hasłem „Dobre samopoczucie bierze się ze środka”.

Activia, największa marka w portfolio Dywizji Świeżych Produktów Mlecznych Danone, rozpoczyna wkrótce pierwszą w historii ogólnoświatową kampanię marketingową. Jej celem jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze zdrowego stylu życia. Ambasadorką kampanii została Shakira, światowej sławy kolumbijska supergwiazda, która wesprze markę jogurtu w ramach kampanii "Uśmiechnij swój brzuch".

Międzynarodowa kampania rozpocznie się 16 marca br. jednocześnie w 50 krajach na świecie, premierą nowej, telewizyjnej reklamy Activii. Obejmie ona działania ATL, BTL, digital oraz Public Relations. Będzie oparta na nowej linii kreatywnej związanej z tańcem i podkreślającej dobre samopoczucie biorące się z wewnątrz.

W reklamie telewizyjnej, która została nakręcona w Barcelonie, zobaczymy Shakirę w fantazyjnym lesie, oplataną wirami złotego pyłu. Poprzez taniec gwiazda wyraża swoje dobre samopoczucie. - Uważam, że dbanie o zdrowie wewnętrzne jest kluczem do dobrego samopoczucia, a najlepszym sposobem dla mnie na wyrażenie tego, że czuję się dobrze jest taniec - powiedziała Shakira.

Tłem muzycznym dla reklamy telewizyjnej jest nowa piosenka Shakiry „Dare (La, la, la)", która znalazła się na jej najnowszej płycie „Shakira (premiera albumu jest zaplanowana na 25 marca 2014 r.). Nad spotem reklamowym, stworzonym przez Vinizius Young & Rubicam Barcelona, pracowali między innymi: uhonorowany Oscarem dyrektor artystyczny Eugenio Caballero i wielokrotnie nagradzany Javier Aguirresarobe.

Nowa reklama została nagrana zarówno w wersji 45-sekundowej na potrzeby ogólnoświatowej premiery, jak i w 20- i 30-sekundowych wersjach przeznaczonych do lokalnych adaptacji. Kampanię telewizyjną wspierają działania w obszarze digital, w tym globalna strona internetowa Activii. Znajdą się na niej nigdzie niepublikowane treści związane z kampanią, włącznie z filmem pokazującym kulisy przygotowania spotu z Shakirą.

Siła przekazu kampanii zostanie wzmocniona przez szeroko zakrojone działania Public Relations oparte o media relations, eventy oraz akcje samplingowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH