REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

SM Bieluch rocznie inwestuje pięć milionów złotych

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 26-11-2012, 11:06
SM Bieluch rocznie inwestuje pięć milionów złotych
Waldemar Skibiński, prezes Spółdzielni Mleczarskiej Bieluch

Jeśli chodzi o rozwój spółdzielni, to rocznie inwestujemy ok. 5 mln zł. Główną inwestycją wartą właśnie 5 mln złotych, w 2011/2012 roku była nowoczesna linia do pakowania serków w technologii ultrafiltracji o wydajności 20 000 sztuk na godzinę w systemie ultra ckean., którą w tej chwili uruchamiamy - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Waldemar Skibiński, prezes Spółdzielni Mleczarskiej Bieluch.

REKLAMA

Prezes podkreśla, że dzięki tej linii firma ma możliwość natychmiastowego zapakowania masy serkowej po wyjściu z membran ultrafiltracyjnych bez konieczności jej magazynowania, a tym samym poprawia stabilność jakości w drodze do konsumentów, ponieważ linia posiada nowoczesną sekcję dezynfekcji kubków i platynek IR. - Zwiększamy też zdolności produkcyjne całej linii technologicznej i pakującej. Nowa technologia ułatwia konsumentom otwieranie platynek (przykrywek), jednocześnie lepiej zabezpieczających szczelność w miejscu połączenia platynki z kubkiem (stacja kontroli zgrzewa) - mówi Waldemar Skibiński, który równocześnie zaznacza, że pod względem finansowym i ekonomicznym sytuacja spółdzielni jest stabilna.

Spółdzielnia buduje obecnie nową strategię rozwoju na lata 2013 - 2017. Przewiduje ona podział asortymentu na trzy marki: Bieluch - dotychczasowa marka i dwie nowe marki - Kuchnia Lubelska i Milk Sprint. - Do nich dostosowujemy strategię marketingową, lifting opakowań marki Bieluch, zmiany grafiki opakowań pod markę Kuchnia Lubelska, pozycjonowanie na podstawie atrybutów oraz plany inwestycyjne - mówi prezes Skibiński.

- W pierwszym tygodniu grudnia br. rozpoczynamy kampanię marketingową marki Bieluch śniadaniem prasowym dla dziennikarzy w Warszawie. Natomiast w drugim tygodniu grudnia br. rozpoczynamy kampanię marketingową marki Kuchnia Lubelska. Tym razem konferencję prasową organizuje Urząd Marszałka Województwa Lubelskiego dla dziennikarzy i handlowców z Lubelszczyzny - dodaje.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Deny Dewito 27-11-2012, 01:35:
czy oby napewno nie ma żadnego E ?????
  • Szymon 26-11-2012, 15:29:
Fajnie, że się rozwijają i inwestują w swoją markę jednocześnie pozostając tym samym serkiem jakim zajadałem się za czasów dzieciaka. Godne podziwu, że na rynku, gdzie obecnie producenci prześcigają się w wymyślaniu coraz to dziwniejszych smaków serków, przy czym, w większości bardzo przetworzonych i sztucznych, oni pozostają stałą marką. Nie dodają żadnych konserwantów, ani nic. Sam naturalny smak. U mnie za to mają zdecydowanego plusa.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH