Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

SM Spomlek: Zmieniające się trendy rynkowe utrudniają budowę marki

Budowanie marki jest procesem ciągłym, bo zmieniają się trendy. Niezmiernie istotna jest konsekwencja w działaniach. Chaotyczne zmiany koncepcji często nie wpływają pozytywnie na budowanie wizerunku – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Paweł Gaca, wiceprezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

SM Spomlek: Zmieniające się trendy rynkowe utrudniają budowę marki
Paweł Gaca, wiceprezes SM Spomlek

Podkreśla, że marka produktowa jest pojęciem bardzo rozbudowanym, złożonym.

- Ma działać w sferze podświadomości klientów i wewnętrznie zachęcać ich do wyboru tego określonego produktu. Musi mieć duszę. Budowanie marki podobnie jak ona sama jest procesem bardzo złożonym i trwającym wiele lat – mówi Paweł Gaca.

To co, jego zdaniem, wyróżnia branżę spożywczą to to, że przy całym klimacie, który uda stworzyć się budując określoną markę – musimy zaoferować konsumentowi bezpieczeństwo i jakość. - Marka nie może zgubić tych cech produktu, które dla klienta są ważne – dodaje.

- Warto powiedzieć, że proces tworzenia marki jest długotrwały. Sama świadomość marki nie gwarantuje sprzedaży. Weźmy np. markę Kodak. Dzisiaj pod tą marką praktycznie nic się nie sprzedaje, a jej świadomość i postrzeganie u ludzi jest bardzo wysokie – mówi wiceprezes Spomleku.

- Sztuką jest tak stworzyć markę, by to firma osiągała swoje cele One powinny być nadrzędne – podkreśla.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paweł Gaca RSS ALERT    /    Spomlek RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT    /    budowa marki RSS ALERT    /    marka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.