REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Spomlek będzie edukował konsumentów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 24-04-2015, 09:52
Spomlek będzie edukował konsumentów

W maju rusza kampania reklamowa sera salami Serenada od SM Spomlek. Celem akcji jest podniesienie świadomości konsumentów na temat ilości mleka potrzebnego do produkcji sera żółtego. Zgodnie z recepturą serowarską, 1 kg sera powstaje z 10 litrów mleka.

REKLAMA

Standardem w znakowaniu produktów jest pokazywanie jego składu. Podczas codziennych zakupów często analizujemy etykiety i deklarowane składniki produktu. Czy przyglądając się opakowaniu ulubionego sera żółtego zastanawiamy się z ilu litrów mleka robimy ser? Marka Serenada postanowiła odsłonić konsumentom rąbka tajemnicy serowarskiej pokazując, że jakość sera płynie prosto z surowca. Literatura fachowa, wskazuje na recepturę, zgodnie z którą do wytworzenia 1 kg sera żółtego niezbędnych jest aż 10 litrów mleka.

Recepturę dobrego sera można porównać do przepisu na ciasto. Przepis z definicji jest najlepszym wypracowanym rozwiązaniem, schematem prowadzącym do doskonałości i powtarzalnej jakości. Doświadczony cukiernik trzyma się przepisu, odmierza, waży składniki. Dobra gospodyni domowa niejednokrotnie miary zastępuje doświadczeniem i wyczuciem, lecz zawsze na bazie sprawdzonego przepisu. Podobnie jest z serem. 10 litrów to sprawdzone i opisane średnie zużycie mleka do produkcji 1 kg sera żółtego. Receptura ta powstała na bazie praktyki technologów i serowarów, jako optymalny przepis. Istnieją już technologie pozwalające istotnie zmniejszyć zużycie mleka na 1 kg sera, aby obniżyć cenę. Spomlek konsekwentnie takie propozycje odrzuca. Doświadczenia przemysłu mięsnego coraz wyraźniej wskazują, że to ślepa uliczka.

- Ser żółty zawiera wszystkie najlepsze cechy mleka: łagodny, naturalny, zdrowy, mleczny. Serów o takich cechach poszukują Polscy. Nasza propozycja to ser salami. Dodatkowo jego okrągły kształt sprawia, że idealnie pasuje do bułki śniadaniowej i łatwo go odróżnić od innych serów – mówi Emilia Pożarowszczyk, brand manager SM Spomlek.

- Chcemy zapoznać konsumentów z serem Salami z dwóch powodów. Po pierwsze chcemy zwrócić uwagę na alternatywę dla serów śniadaniowych typu gouda, podlaski czy tylżycki. Po drugie w czerwcu oddamy do użytku nowoczesny park maszynowy w oddziale w Chojnicach. Mając takie zaplecze i widząc rosnący popyt na ten gatunek sera, w roku 2016 planujemy sprzedawać istotnie więcej sera salami. Musimy zadbać, aby nasza sprzedaż rosła, co wiąże się z budowaniem świadomości konsumenckiej – mówi Edward Bajko, prezes SM Spomlek.

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • edward 04-05-2015, 08:14:
Temu panu juz dziekujemy :))) nie osmieszaj sie czlowieku...
  • Dostawca 27-04-2015, 22:32:
To ciekawe bo nam mówią że pracują nad zmniejszeniem ilości mleka na kg sera.
  • sasiad 26-04-2015, 16:01:
R.I.P. Ostrowia, jak się nie ma pojęcia o mleczarstwie, sorry taki mamy klimat

Zobacz wszystkie komentarze (4)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 295) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH