Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Spomlek: Marki producentów się obronią

Sieci handlowe niejednokrotnie za swój priorytet uznają tworzenie własnych marek. Czasami jest tak, że im się to udaje, a czasami jest działaniem trochę na siłę. Myślę, że silne marki producenckie się obronią, bo mamy wiele takich przykładów – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Paweł Gaca, wiceprezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Spomlek: Marki producentów się obronią
Paweł Gaca, wiceprezes SM Spomlek

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 10-12-2018, 14:55

Zwraca uwagę, że marka sieci handlowej nie niesie ze sobą w tle zakładu produkcyjnego, regionu w którym powstała i wielu innych namacalnych cech marek producentów. - Dla niektórych klientów jest to bardzo ważne, dla niektórych nie – dodaje.

Podkreśla, że marka to byt bardzo złożony. Sprowadzenie jej do opakowania? - Myślę, że w dzisiejszych czasach już nikt tego nie robi. Marka musi być zaprojektowana od podstaw. Mieć swój genotyp, który następnie jest komunikowany – nie wprost. Na budowę marki składają się działania projektowania oraz komunikacji marketingowej. Form komunikacji przybywa i konieczne jest wykorzystywanie wszystkich możliwości, które daje świat. Coraz większą rolę w komunikacji marketingowej odgrywa internet – uważa Paweł Gaca.

- Warto powiedzieć, że proces tworzenia marki jest długotrwały. Sama świadomość marki nie gwarantuje sprzedaży. Weźmy np. markę Kodak. Dzisiaj pod tą marką praktycznie nic się nie sprzedaje, a jej świadomość i postrzeganie u ludzi jest bardzo wysokie – mówi wiceprezes Spomleku.

- Sztuką jest tak stworzyć markę, by to firma osiągała swoje cele. One powinny być nadrzędne – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paweł Gaca RSS ALERT    /    Spomlek RSS ALERT    /    sery dojrzewające RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT    /    marki producentów RSS ALERT    /    budowa marki RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Sen nocy letniej 2018-12-11 09:42:20
    nooo tu widac wielki intelektualny wysiłek p.wiceprezesa mleczarni co to płaci tak mało rolnikom za mleko. Podobno płacą poniżej średniej krajowej. A to jest kompromitacja, panie wicku. No ale wywód o markach no to sa wyżyny niezaleznego myslenia biznesowego i intelektualnego i świadcza o niezalezności i aspiracjach p.wiceprezesa na stanowisko prezesa. No ale jak się rolnicy zorientują, że np Piatnica płaci 2 PLN/litr , to król stanie nagi , bez gaci wobec rozbawionej gawiedzi
  • Bury 2018-12-11 14:55:58
    mówi wiceprezes Spomleku :Weźmy np. markę Kodak. Dzisiaj pod tą marką praktycznie nic się nie sprzedaje, a jej świadomość i postrzeganie u ludzi jest bardzo wysokie – Panie Prezesie chyba nie do końca prawda odsyłam na ..... nie można zamieszczać linków, ale myślę że Pan sobie poradzi i doczyta.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.158.163
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.