Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Spomlek startuje z nową kampanią wizerunkową

Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii, a przede wszystkim spotu reklamowego Serenady, który obejrzało w serwisie YouTube ponad milion użytkowników, z początkiem września mleczarnia Spomlek postanowiła rozpocząć jesienną kampanię wizerunkową.

Spomlek startuje z nową kampanią wizerunkową
Paweł Gaca, Spomlek

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 09-09-2019, 11:41

Działania w ramach kampanii będą prowadzone w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP 1 i TVP 2 oraz stacjach tematycznych, m.in. TVN 7, TV Puls, Eska TV, TVN Style, Polsat Café i Kuchnia+.  Równolegle zostaną wykorzystane kanały internetowe, m.in. YouTube oraz platforma VOD.

- To dla nas szczególny rok, obfity w wiele działań na różnych polach. W tym roku nasza mleczarnia obchodzi 110-lat, przez ten czas udało nam się wprowadzić na rynek marki, które głęboko zakorzeniły się w świadomości naszych konsumentów, towarzysząc im każdego dnia w różnych momentach życia. Ta kampania to doskonałe zwieńczenie całego intensywnego roku związanego z naszym jubileuszem. Dzięki  niej chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów, wykorzystując nowoczesne kanały dotarcia - mówi Paweł Gaca, Wiceprezes Zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Poza Serenadą w jesiennej kampanii pojawią się również inne popularne produkty z oferty firmy, m.in. sery długodojrzewające, sprzedawane pod marką Skarby Serowara oraz nowość w portfolio firmy - Złoty Radamer, który został wprowadzony w tym roku na rynek w związku z obchodami 110-lecia mleczarni.

- W tym celu chcemy wykorzystać sponsoring popularnych programów telewizyjnych, m. in.: „Kuchenne Rewolucje”, „Rolnik szuka żony”, jak również nowość w ramówce TVP „Teściowe i Synowe” - dodaje Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR firmy Spomlek.

Kampania potrwa od 9 września do końca listopada b.r. Za kreację spotów odpowiada firma Heads Advertising.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paweł Gaca RSS ALERT    /    Spomlek RSS ALERT    /    sery dojrzewające RSS ALERT    /    Serenada RSS ALERT    /    Emilia Pożarowszczyk RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.47.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.