Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Spomlek stawia na edukację konsumentów

Spomlek, jako jedna z niewielu firm w Polsce, korzysta z narzędzi wsparcia sprzedaży serów żółtych poprzez edukację klienta i konsumenta – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Humeniuk, koordynator ds. handlowych SM Spomlek.

Spomlek stawia na edukację konsumentów
fot. materiały prasowe

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 03-01-2017, 12:57

Po pierwsze odpowiadając na zapotrzebowanie klientów Spomlek włącza się w konstruowanie katalogów z ofertą serową danego klienta. Katalogi są kompendium wiedzy o rodzajach serów, ich składzie, wartościach odżywczych, smaku. Jest tam podstawowa wiedza, którą powinien mieć klient zamawiający sery. - Organizujemy też szkolenia produktowe dla sprzedawców. Podczas warsztatów budujemy wiedzę o całej kategorii serowej. Nie przedstawiamy tylko swojego katalogu produktowego opowiadając o właściwościach naszych serów, ale pokazujemy rodzaje serów, różnice w wyglądzie, smaku, strukturze oraz formie wykorzystania ich przez konsumentów – mówi Jacek Humeniuk.

Podkreśla, iż firma chce budować tę wiedzę, ponieważ jako liderzy serowi, Spomlek czuje się odpowiedzialny za tę kategorię, która swoją drogą jest bardzo zaniedbana. - Wiedza konsumentów o serach, dziś jest i tak o wiele większa, jednak sprowadza się do tego, że są sery z dziurami i bez dziur. Chcemy pokazać, że ser ma smak, często bardzo wyraźny; że ser nie musi być tylko dodatkiem do chleba, ale również formą przekąski, jak paluszki czy snacki. Obok szkoleń „osobistych” prowadzimy również szkolenia e-learningowe dla sprzedawców, którzy coraz chętniej korzystają z nich – mówi koordynator ds. handlowych SM Spomlek.

Spółdzielnia z Radzynia korzysta również z typowych narzędzi wsparcia sprzedaży skierowanych bezpośrednio do konsumenta, narzędzi marketingowych „przy półce” sklepowej:

*plansze edukacyjne – na których komunikujemy kategorię serową, zastosowanie serów, czym się charakteryzują poszczególne rodzaje. *cenówki „wiedzowe’’- zawierające informacje o kategorii sera, jego przeznaczeniu.

* naklejki adhezyjne do zastosowania na szybach w ladzie tradycyjnej. Tu również edukujemy konsumenta z kategorii serowej.

* planogramy – pokazujemy jak powinna wyglądać serowa lada tradycyjna. Jesteśmy pierwszą w Polsce mleczarnią, która pracuje nad systemem ekspozycji serów w blokach.

* autodegustatory – autorski program Spomleku. Polega on na tym, że dzięki specjalnie opracowanemu ekspozytorowi, degustacja odbywa się przy ladzie bez obecności hostessy, lecz z pomocą sprzedawców. Dodatkowym atutem akcji jest fakt zaangażowania ekspedientów, co pozwala podnieść świadomość marki.

- Wierzymy, że nasze działania skierowane do klientów pomogą nam pogłębić wiedzę o serach, co w konsekwencji przełoży się na jego sprzedaż – dodaje Jacek Humeniuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Spomlek RSS ALERT    /    Jacek Humeniuk RSS ALERT    /    wsparcie sprzedaży RSS ALERT    /    marketing firm mleczarskich RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • marian 2017-01-03 14:34:14
    Super sprawa jeżeli chodzi o edukację spożywania serów pisze swoją firmę i moich klientów -powodzenia

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.129.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.