REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Spomlek stawia na niekonwencjonalne rozwiązania

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-04-2010, 11:12
Spomlek stawia na niekonwencjonalne rozwiązania

- Od początku zakładaliśmy, że kreując nowe zjawisko na rynku, musimy sięgnąć po środki niekonwencjonalne, zaskakujące i przede wszystkim przyciągające uwagę - deklaruje Rafał Wawrzyniak, wiceprezes zarządu SM Spomlek. Serenada to pierwsza polska marka obejmująca wyłącznie żółte sery. Łamie w ten sposób utarty schemat, zgodnie z którym pod brandy "podszywają się" nazwy gatunków sera. Dlatego polscy konsumenci jako najpopularniejsze sery wymieniają "goudę" i "salami", nie rozróżniając przy tym ich wytwórców.

REKLAMA

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent Serenady, postanowiła walczyć o klientów tworząc rozpoznawalną markę, wyróżniającą się radosnym przesłaniem i zdejmującą z żółtego sera odium produktu niezbyt atrakcyjnego marketingowo.

Najnowszy film reklamowy Serenady powstał w studiu "Se-Ma-For" w Łodzi. Do jego powstania wykorzystano metodę animacji poklatkowej. W ten sam sposób łódzcy animatorzy stworzyli film „Piotruś i wilk", nagrodzony w 2007 roku Oscarem w kategorii „Najlepszy Krótkometrażowy Film Animowany". Ten rodzaj produkcji należy do do klasycznych, lecz jednocześnie najbardziej pracochłonnych form animacji. Na etapie wstępnego scenariusza powstają szkice lalek, które - po ich wykreowaniu przez artystów plastyków - stają się niemal żywymi aktorami w rękach wybitnego animatora. Podobnie jak w filmie fabularnym, przed wejściem na plan budowana jest scenografia, dobierani oświetleniowcy, wybierany reżyser. Tylko z profesjonalną ekipą staje się możliwe stworzenie doskonałego animowanego filmu. Powstanie każdej klatki wymaga wcześniejszej zmiany pozycji lub lub kształtu uwiecznianych obiektów.

Prace przy reklamie dla Spomleku trwały 10 tygodni. Na trzydziestosekundowy spot złożyło 750 pojedynczych zdjęć, precyzyjnie ustawionych przez animatorów i scenografa. się XX klatek. Jego scenariusz filmu był pomysłem współpracującej ze Spółdzielnią agencji reklamowej PZL.

Telewizyjna premiera nowego spotu zaplanowana jest na 5 kwietnia br. Pojawi się on między innymi w TVP, TVN i Polsacie. Wcześniej - od 2 kwietnia - będzie można go obejrzeć na stronie www.serenada.com.pl. Za zakup czasu antenowego odpowiada dom mediowy Starcom.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH