Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Spomlek wprowadza nowy ser na 110 urodziny

Mleczarnia Spomlek wprowadza na rynek ser - Złoty Radamer w unikatowym opakowaniu typu koperta z okazji obchodów 110-lecia firmy. To ukłon w stronę naszych konsumentów, którzy przez te wszystkie lata darzą naszą mleczarnię i jej produkty zaufaniem, doceniając naszą pasję do serowarstwa, którą każdego dnia pielęgnujemy i dzielimy się z innymi. – mówi Edward Bajko, Prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Spomlek wprowadza nowy ser na 110 urodziny
fot. Spomlek

Złoty Radamer to unikalne połączenie smaku Radamera i delikatnych nut Goudy. To ser typu szwajcarskiego, który doskonale plasuje się na półce między serami mainstreamowymi, a serami premium. - Korzystając z tej wyjątkowej okazji, jaką jest jubileusz naszej firmy chcemy tym symbolicznym akcentem powrócić do naszych korzeni. To właśnie Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek z początkiem lat 90-tych jako pierwsza w Polsce zaczęła produkować Ser Radamer z charakterystycznymi oczkami, który na stałe wpisał się w portfolio naszych sztandarowych produktów, a jego unikatowy smak i wysoka jakość do dziś zdobywają uznanie konsumentów. Wprowadzenie na rynek Złotego Radamera jest dowodem na to, że stale się rozwijamy, jednocześnie czerpiąc z tego wszystkiego, co udało się nam wypracować wspólnie przez te 110 lat - mówi Edward Bajko.

Złoty Radamer wyróżnia przyjemny, nieco delikatniejszy smak, wyrazisty zapach, kremowa, gładka konsystencja oraz duże oczka, jak przystało na sery szwajcarskie. Znakomicie wzbogaci smak różnych potraw, jak również sprawdzi się jako samodzielna przekąska. Ser ten, podobnie jak pozostałe produkty Mleczarni Spomlek, nie zawiera laktozy ani środków konserwujących. Jest produkowany ze starannie wyselekcjonowanego mleka od krów karmionych paszami bez gmo.

- Złoty Radamer to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów. Przeprowadziliśmy bardzo zaawansowane technologicznie badania na różnych serach, tak zwane ślepe próby smaku. Badani podłączeni do urządzenia podobnego do wykrywacza kłamstw kosztowali różnych serów, widząc tylko ich numerki. Badania potwierdziły, że sery łagodniejsze były wybierane częściej. Radamer od lat cieszy się uznaniem konsumentów, mamy jednak świadomość, że nawet jego najwierniejsi fani kupują również sery łagodniejsze. Idąc tym tropem, chcieliśmy zaoferować konsumentom coś, co jest połączeniem tych dwóch gatunków, pewnego rodzaju hybrydą. Tego jeszcze na rynku po prostu nie ma. Łagodny ser z dziurami, ale o szwajcarskich nutach w smaku- mówi Emilia Pożarowszczyk, Kierownik ds. Marketingu i PR w Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

To, co wyróżnia Złoty Radamer na sklepowych półkach to jego nowoczesne opakowanie w formie tzw. koperty. Mleczarnia podkreśla, że wybór tego opakowania był podyktowany przede wszystkim upodobaniami współczesnych konsumentów. Zależało jej na znalezieniu takiego rodzaj opakowania, które jak najbardziej odpowiadałby ich potrzebom. W tym celu przeprowadziła wiele badań konsumenckich, w ramach których badani oceniali cztery różne rozwiązania z funkcją zamykania kopertowego dostępne na świecie.

więcej informacji:

Spomlek RSS ALERT    /    sery premium RSS ALERT    /    Edward Bajko RSS ALERT    /    Emilia Pożarowszczyk RSS ALERT    /    sery dojrzewające RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.166.133.84
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.