Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Sposób zapakowania wyrobu ma decydujący wpływ na odbiorcę

Sposób zapakowania danego wyrobu ma decydujący wpływ na jego odbiorcę. Z tego właśnie powodu oferujemy szeroką gamę opakowań naszych produktów. W zależności od typu docelowego konsumenta, pakujemy nasze serki topione w folię aluminiową termozgrzewalną w formie krótkich kostek czyli tzw. telewizorki, podłużnych bloczków czy serowych trójkącików z porcjami serków „na raz” – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.

Sposób zapakowania wyrobu ma decydujący wpływ na odbiorcę
Aneta Będkowska /fot. Sertop

– Taka różnorodność sprawia, że grupa naszych odbiorców stale poszerza się i każdy z nich, czy to singiel czy duża rodzina może znaleźć odpowiadający im wielkościowo produkt. Bo w dzisiejszych czasach nie tylko smak, ale i wielkość porcji ma ogromne znaczenie. Dlatego staramy się dostosować ofertę do bieżących potrzeb każdej grupy konsumentów. Przykładowo studenci mają zupełnie inne potrzeby niż rodziny z małymi dziećmi, dla których ważny jest zakup większej porcji, ale w korzystnej cenie. Dla takich klientów mamy małe porcje serków zapakowane w krążek serowy z dwoma warstwami trójkącików (16 x 280g). - dodaje Aneta Będkowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aneta Będkowska RSS ALERT    /    Sertop RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT    /    opakowania dla branży mleczarskiej RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.147.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.