Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Startuje kampania „Bądź świadomy – kupuj polskie”

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 29-09-2017, 15:58
Startuje kampania „Bądź świadomy – kupuj polskie”
fot. materiały prasowe

Czy wiecie kim są Mlekosław i Mlekosława? A może imiona: Jogurtosław, Serosław, Masłosław i Śmietanosława Wam coś mówią? Jeśli kojarzą Wam się z mlekiem i produktami mlecznymi – to bardzo dobrze! Rodzina Mlekosławnych to główni bohaterowie kampanii „Bądź świadomy – kupuj polskie” organizowanej przez Polską Izbę Mleka, sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka.

Kampania ma na celu wskazanie Polakom powodów, dla których warto wybierać polskie mleko i polskie produkty nabiałowe. Wśród nich możemy wymienić przede wszystkim:

- Walory smakowe polskiego mleka i produktów mlecznych
- Wysoką jakość produktów oferowanych przez polskich producentów

Często podczas zakupów nie zdajemy sobie sprawy, że wybierając polską markę przyczyniamy się do poprawy kondycji naszej gospodarki. Dzięki świadomym wyborom zakupowym możemy mieć wpływ na zwiększenie polskiego PKB, zmniejszenie bezrobocia czy zwiększenie płac. Zadaniem bohaterów kampanii „Bądź świadomy – kupuj polskie” jest o tym przypominać. Cała Rodzina Mlekosławnych będzie również edukowała Polaków o zaletach wynikających z obecności nabiału w diecie człowieka.

W czasie kampanii, która będzie trwała przez kilka najbliższych miesięcy Polacy dowiedzą się wielu nowych rzeczy o mleku i jego przetworach. Poza tym Mlekosławni będą obalać najbardziej popularne „mleczne mity” i pokażą, jak szybko przygotować smaczne posiłki z dodatkiem polskiego nabiału.
W czasie trwania kampanii będzie można również skorzystać z porad dietetyka.

Z najnowszych danych opublikowanych przez Główny Urząd Statystyczny wynika, że w 2016 r. statystyczny Polak wypił 222 litry mleka (łącznie z mlekiem przeznaczonym na przetwory; bez mleka przerobionego na masło)1. To znacznie więcej niż w latach poprzednich. Mlekosławni podpowiedzą Wam, na co zwracać uwagę podczas zakupów i jak wybierać najlepsze polskie produkty.

Kampanię „Bądź świadomy – kupuj polskie” będą również wspierać przedstawiciele polskiej blogosfery.

Informacje o kampanii można znaleźć na stronie internetowej www.mlekoslawni.pl oraz na fanpage’u www.facebook.com/MlekoslawniPL.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • aga 03-10-2017, 08:40:
A dla mnie nie liczy się gdzie był wyprodukowany czy wychodowany interesujący mnie produkt tylko jego jakość. Dobre jakościowo produkty obronią się same. A chemiczne potworki niech upadają.
  • deserek 02-10-2017, 14:28:
patriotyzm gospodarczy przestarzała mentalność, jakość na 1 miejscu a polskie ma przeważnie gorszą jakość od zachodniego, są wyjątki ale ejst ich mało niestety
  • cis 02-10-2017, 08:33:
Polacy nie wiedzą co to jest patriotyzm konsumencki, przykładem jest chociażby Hortex i Iglotex czy też Wedel większość myśli że to Polskie firmy.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 734) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.