Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Startuje kampania „Bądź świadomy – kupuj polskie”

Czy wiecie kim są Mlekosław i Mlekosława? A może imiona: Jogurtosław, Serosław, Masłosław i Śmietanosława Wam coś mówią? Jeśli kojarzą Wam się z mlekiem i produktami mlecznymi – to bardzo dobrze! Rodzina Mlekosławnych to główni bohaterowie kampanii „Bądź świadomy – kupuj polskie” organizowanej przez Polską Izbę Mleka, sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka.

Startuje kampania „Bądź świadomy – kupuj polskie”
fot. materiały prasowe

Kampania ma na celu wskazanie Polakom powodów, dla których warto wybierać polskie mleko i polskie produkty nabiałowe. Wśród nich możemy wymienić przede wszystkim:

- Walory smakowe polskiego mleka i produktów mlecznych
- Wysoką jakość produktów oferowanych przez polskich producentów

Często podczas zakupów nie zdajemy sobie sprawy, że wybierając polską markę przyczyniamy się do poprawy kondycji naszej gospodarki. Dzięki świadomym wyborom zakupowym możemy mieć wpływ na zwiększenie polskiego PKB, zmniejszenie bezrobocia czy zwiększenie płac. Zadaniem bohaterów kampanii „Bądź świadomy – kupuj polskie” jest o tym przypominać. Cała Rodzina Mlekosławnych będzie również edukowała Polaków o zaletach wynikających z obecności nabiału w diecie człowieka.

W czasie kampanii, która będzie trwała przez kilka najbliższych miesięcy Polacy dowiedzą się wielu nowych rzeczy o mleku i jego przetworach. Poza tym Mlekosławni będą obalać najbardziej popularne „mleczne mity” i pokażą, jak szybko przygotować smaczne posiłki z dodatkiem polskiego nabiału.
W czasie trwania kampanii będzie można również skorzystać z porad dietetyka.

Z najnowszych danych opublikowanych przez Główny Urząd Statystyczny wynika, że w 2016 r. statystyczny Polak wypił 222 litry mleka (łącznie z mlekiem przeznaczonym na przetwory; bez mleka przerobionego na masło)1. To znacznie więcej niż w latach poprzednich. Mlekosławni podpowiedzą Wam, na co zwracać uwagę podczas zakupów i jak wybierać najlepsze polskie produkty.

Kampanię „Bądź świadomy – kupuj polskie” będą również wspierać przedstawiciele polskiej blogosfery.

Informacje o kampanii można znaleźć na stronie internetowej www.mlekoslawni.pl oraz na fanpage’u www.facebook.com/MlekoslawniPL.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

promocja mleka RSS ALERT    /    Polska Izba Mleka RSS ALERT    /    mlekosławni RSS ALERT    /    spożycie mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • ananas 2017-09-30 15:53:31
    Kupuj jak kość jest i tylko wtedy należy kupować polskie
  • cis 2017-10-02 08:33:10
    Polacy nie wiedzą co to jest patriotyzm konsumencki, przykładem jest chociażby Hortex i Iglotex czy też Wedel większość myśli że to Polskie firmy.
  • deserek 2017-10-02 14:28:09
    patriotyzm gospodarczy przestarzała mentalność, jakość na 1 miejscu a polskie ma przeważnie gorszą jakość od zachodniego, są wyjątki ale ejst ich mało niestety
  • aga 2017-10-03 08:40:39
    A dla mnie nie liczy się gdzie był wyprodukowany czy wychodowany interesujący mnie produkt tylko jego jakość. Dobre jakościowo produkty obronią się same. A chemiczne potworki niech upadają.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.12.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.