Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Startuje nowa kampania od OSM Piątnica

OSM Piątnica wystartowała z najnowszą kampanią dedykowaną jogurtom Piątuś pod hasłem „Piątuś radę da”, której towarzyszy nowy bohater Łoś. Tym samym Piątuś to nie tylko pyszny i zdrowy jogurt, ale także imię Łosia, z którym warto próbować wciąż nowych aktywności, żeby znaleźć tę, która daje radość. Celem kampanii jest kształtowanie pewności siebie, a działania w jej zakresie obejmują spoty reklamowe, kampanię w digitalu oraz w social mediach.

Startuje nowa kampania od OSM Piątnica
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 21-10-2019, 14:28

Najnowsza kampania komunikacyjna Piątnicy skupia się na podkreśleniu tego, jak ważne jest odkrywanie świata i podejmowanie wyzwań. Historia spotu osadzona jest w naturalnym środowisku. Piątuś przemierza las i nurkuje w toni jeziora próbując nowych aktywności. Wiemy, że łosie nie są może szybkie i zgrabne, ale za to świetnie pływają. W kampanii Piątnica uczy, że nie musimy być we wszystkim najlepsi, ponieważ pewne rzeczy nam nie wychodzą, za to inne udają się koncertowo! Dziarski Łoś zachęca do odkrywania swoich mocnych stron - „Próbuj, próbuj co dnia. Znajdź co Twoje raz dwa!”. Skoro „Piątuś radę da”, to każde dziecko również może znaleźć aktywność wywołującą uśmiech na twarzy.

Wraz ze zmianą opakowań oraz przedstawieniem dziarskiego Łosia, OSM Piątnica wprowadziła kolejne smaki jogurtów Piątuś. Jogurt o malinowym oraz jagodowym smaku są poszerzeniem dotychczasowej oferty Spółdzielni przeznaczonej dla najmłodszych. Mają prosty skład, zawierają błonnik i wyróżniają się wysoką zawartością naturalnego białka. Jogurty Piątuś nie zawierają syropu glukozowo – fruktozowego, sztucznych barwników i aromatów, ani mleka w proszku. Naturalność, autentyczność, szczególna dbałość o jakość oraz pyszny smak sprawiają, że rodzice bez obaw sięgają po jogurty Piątuś z Piątnicy.

Spoty z łosiem Piątusiem od 18 października można zobaczyć w telewizji oraz jako pre-rolle na Youtube, a od 8 listopada także w kinach w całej Polsce. Kampania obejmuje również social media oraz współpracę z influencerami.

Plej odpowiada za koncept i realizację kampanii ATL, komunikację w social mediach i współpracę z influencerami, a także pomysł oraz realizację animacji we współpracy z Studio BrosFX. Agencja stworzyła także Piątusiową piosenkę (konsultacja muzyczna: Sirens, kompozytor: Paweł Skorupka, tekst: Bartek Fabiszewski z Plej). Strategicznie projekt wspierał Melting Pot, a za zakup mediów odpowiada FiveMedia, a za koordynację ze strony OSM Piątnicy odpowiadała Marta Salwa – Junior Brand Manager.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

OSM Piątnica RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT    /    jogurty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.106.44
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.