Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sukces Old Poland na gdańskim Jarmarku

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 21-09-2012, 11:11

Blisko 2,5 tys. osób kupiło sery długodojrzewające Old Poland podczas tegorocznego Jarmarku św. Dominika w Gdańsku. Co najmniej kilkanaście tysięcy mogło ich spróbować podczas licznych degustacji. O serach ze Spomleku nie sposób było nie usłyszeć.

Marki Old Poland i Serenada już po raz drugi były sponsorami gdańskiego Jarmarku św. Dominika, najbardziej znanej w Polsce imprezy handlowo-kulturalnej. Z jakim skutkiem?

- To dla nas przede wszystkim działanie wizerunkowe, dzięki któremu konsumenci z całej Polski mogą bezpośrednio zetknąć się z naszymi najlepszymi produktami. Sama sprzedaż ma mniejsze znaczenie, oferujemy wyłącznie sery premium, czyli markę Old Poland. Jednak skala zainteresowania przerosła nasze oczekiwania - mówi Marta Tomaszewska, Brand Manager SM Spomlek.

W ciągu 23 dni trwania Jarmarku, konsumenci kupili 900 kg serów długodojrzewających. Szczególną popularnością cieszył się Bursztyn. Odmiany sześciomiesięcznej sprzedało się 157 kg, a odmiany dojrzewającej przez okrągły rok - mimo znacznie wyższej ceny - aż 125 kg. Równie dużym zainteresowaniem smakoszy cieszył się debiutujący w tym roku Szafir, którego sprzedano 152 kg.

Obecność Spomleku w Gdańsku nie ograniczał się jedynie do prowadzenia firmowego stoiska. Radzyńska spółdzielnia bardzo mocno zaangażowała się w promocję i reklamę swoich produktów, organizując liczne gry, zabawy i quizy o tematyce serowej. Szczególnie aktywni byli najmłodsi smakosze, bowiem chętnie brali udział w grze miejskiej „Na tropie koguta" i robili sobie zdjęcie w oryginalnych monidłach w barwach Serenady.

W promocji pomogła również intensywna ekspozycja logotypów marek Old Poland i Serenada. Można je było zauważyć na oficjalnym programie Jarmarku, ulotkach, bibordach i ekranach LED, plakatach, czy w reklamie prasowej. Reklama Spomleku była widoczna w serwisie internetowym www.jarmarkdominika.pl, a także można było ją usłyszeć w bloku reklamowym lokalnej rozgłośni radiowej. Spomlek był również oficjalnym sponsorem Hejnału Jarmarku.

Firma już zapowiedziała, że w przyszłym roku również będzie obecna na Jarmarku św. Dominka w Gdańsku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH