Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Valio: Nowoczesny konsument szuka czystej etykiety

W ubiegłym roku obserwowaliśmy spadek udziału margaryny w rynku, konsumenci wydają się coraz częściej wybierać czyste i naturalne produkty, a nie ma na to lepszego przykładu niż masło – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Lev Rubinstein, odpowiedzialny za eksport produktów Valio na rynek Polski i Europy Środkowo – Wschodniej

Valio: Nowoczesny konsument szuka czystej etykiety
Lev Rubinstein /fot. Valio

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 09-02-2018, 11:16

Jego zdaniem, na rynku polskim pojawia się również tendencja do wzbogacania produktów białkowych. W tej kategorii zarówno lokalni, jak i zagraniczni gracze stają się coraz bardziej widoczni na półkach supermarketów z odpowiednimi produktami.

- Na rynkach skandynawskich producenci żywności skupiają się na trendach związanych ze zdrowym stylem życia. Obserwujemy tam także jak różne koncepcje prozdrowotne, np. produkty z mniejszą ilością soli lub cukru, przyciągają uwagę zarówno konsumentów, jak i sprzedawców – mówi Lev Rubinstein.

- Ogólnie rzecz biorąc, nowoczesny konsument w Europie, szuka możliwie najbardziej "naturalnej etykiety" – puentuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lev Rubinstein RSS ALERT    /    Valio RSS ALERT    /    czysta etykieta RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT    /    trendy na rynku mleczarskim RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.51.118
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.